سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مرحله دوم ساخت مسکن مددجویی در بوشهر آغاز شد

استاندار بوشهر گفت: ساخت هزار و ۷۰۰ واحد مسکونی در مرحله دوم ساخت مسکن مددجویی در نقاط مختلف این استان آغاز شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  عبدالکریم گراوند استاندار بوشهر امشب در نشست کارگروه تخصصی اشتغال استان بوشهر با حضور رئیس کمیته امداد کشور عنوان کرد: با اجرای مرحله دوم نهضت خانه سازی برای محرومان، یکی از اساسی‌ترین مشکلات محرومان برطرف می‌شود.

او افزود: در این مرحله هزار و ۷۰۰ واحد مسکونی برای مددجویان زیر پوشش کمیته امداد ساخته می‌شود.

استاندار بوشهر ادامه داد: پیش از این هم هزار واحد مسکونی دیگر برای محرومان در استان بوشهر ساخته شده بود.

گراوند بیان کرد: دولت با همه گرفتاری‌ها و مشکلات اعتباری، توجه ویژه‌ای به طرح‌های محرومیت‌زدایی دارد و در این زمینه فعالیت بانک‌های عامل در تامین تسهیلات اعتباری پروژه‌ها قابل تحسین است.


بیشتر بخوانید


او گفت: همچنین حرکت کمیته امداد در توسعه طرح‌های اشتغال‌زایی زمینه خوداتکایی خانواده‌های مددجو را در عرصه اقتصاد و معیشت فراهم کرده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی کشور هم گفت: به منظور تحقق منویات رهبر معظم انقلاب در خصوص توانمندسازی و ایجاد درآمد مستمر برای خانواده‌های زیر پوشش این نهاد، ایجاد اشتغال و ساخت مسکن به عنوان اولویت‌ها در دستور کار قرار گرفت.

سید مرتضی بختیاری افزود: برای مدیریت اشتغال متناسب با ظرفیت‌های هر منطقه آمایش سرزمینی اشتغال طراحی شده به گونه‌ای که می‌دانیم در هر نقطه کشور چه ظرفیت‌هایی برای اشتغال و توانمندسازی وجود دارد.

او ادامه داد: در حالی که در قالب برنامه ششم توسعه کشور سالانه باید ۷۰ هزار شغل ایجاد کرد، اما تاکنون که در سال چهارم برنامه قرار داریم  ۴۱۵ هزار شغل ایجاد کرده‌ایم.

رئیس کمیته امداد امام خمینی با اعلام این که نظارت‌های این نهاد بر طرح‌های اشتغال زایی قوی و مستمر است، عنوان کرد: تسهیلاتی برای اشتغال تخصیص می‌یابد که کمترین حد انحراف و زیان در آن دیده می‌شود.

بختیاری گفت: از سال ۷۳ تا ۹۷، ۷۵۰ هزار خانواده پس از دریافت تسهیلات اشتغال زایی، از زیر پوشش خارج شده‌اند که اگر این اتفاق نمی‌افتاد باید ۳ هزار میلیارد تومان اضافه مستمری پرداخت می‌شد.

در این نشست قرارداد و تفاهم‌نامه لوله‌کشی گاز پنج هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی مددجویی استان بوشهر به امضای رئیس کمیته امداد کشور و استاندار بوشهر رسید.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.