سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رضایی: بازی هوادار پسندی انجام دادیم

سر مربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان پس از پایان بازی با تیم فوتبال پرسپولیس، توضیحات کوتاهی در رابطه با بازی ارائه داد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  رحمان رضایی سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در رابطه با دیدار با تیم فوتبال پرسپولیس تهران، اظهار کرد: بازی بسیار جذاب و خوبی بود. نیمه اول پرسپولیسی‌ها به بازی مسلط بودند و توانستند به گل نیز برسند. ما روی اشتباه خودمان گل خوردیم. در نیمه دوم با توجه به تعویض‌هایی که کردیم، کمی بازی قوت گرفت و در دقایق آخر فرصت‌های زیادی داشتیم که به گل تبدیل نشدند.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن بیان کرد: پرسپولیس تیم بزرگی است. آن‌ها فینالیست آسیا بوده اند. به تهران آمدیم تا با یک نتیجه خوب به اصفهان برگردیم.

او ادامه داد: در بازی‌های قبل، ۴ پنالتی ناحق علیه تیم ما گرفته شد. در بازی با تیم استقلال و گل گهر برای ما پنالتی نگرفتند. تیم ما مقابل تیم‌های پرسپولیس، گل گهر سیرجان و استقلال بازی‌های خوبی را انجام داد. متاسفانه داوری‌ها به ما آسیب زده اند. امیدوارم این روند داوری امروز را در بازی‌های آینده هم ببینیم و نتیجه مطلوب بگیریم. همه دیدند که چه ناداوری‌هایی در حق ما شد.


بیشتر بخوانید


او ادامه داد: بازی هوادار پسندی انجام دادیم. متاسفانه ما قبل از بازی غافلگیر شدیم و دارکو بیدوف، مهاجم خوب تیم ما مصدوم شد و نتوانست تیم را همراهی کند. با توجه به این که که تماشاگران حضور ندارند، میزبانی و مهمانی فرقی نمی‌کند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.