سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماینده رسمی ابزار ورتکس  VERTEX تایوان در ایران

شرکت معرف ابزار با مدیریت مهندس صفری به عنوان نماینده انحصاری ابزار ورتکس تایوان با نام تجاری VERTEX در سال 1362 تاسیس شده است.

به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،شرکت معرف ابزار با مدیریت مهندس صفری به عنوان نماینده انحصاری ابزار ورتکس تایوان با نام تجاری VERTEX در سال 1362 تاسیس شده است. بطور کلی ابزار ورتکس برند معتبر جهانی در تولید انواع ابزار آلات صنعتی ، ابزار تراشکاری، براده برداری و ابزار قالب سازی میباشد که در صنعت ایران بین صنعتکاران و فعالان صنعتی و قطعه سازان به سبب کیفیت بسیار عالی و طول عمر مفید کاری بالایی که دارد مورد استقبال و استفاده قرار گرفته است .

 شرکت معرف ابزار در این راستا و برای تامین نیاز صنعت ایران با کادری مجرب آماده مشاوره و تامین هر گونه ابزار صنعتی VERTEX با ضمانت نامه اصلی شرکت و خدمات پس از فروش گسترده در سراسر ایران را دارد. این مجموعه فنی مهندسی با دارا بودن کادری مجرب از مهندسان کار آزموده مشاور امین شما در امر خرید و نصب ابزار آلات و تجهیزات دستگاه های تراش و CNC  در ایران می باشد.

لیست ابزار ورتکس VERTEX

ابزار ورتکس ساخت تایوان شامل : (انواع گیره های مکانیکی ورتکس تایوان، سه نظام ورتکس، چهارنظام ورتکس، مگنت ورتکس تایوان ،  گیره های هیدرولیک ورتکس تایوان، گیره صفحه تراش ورتکس تایوان ، صفحه گرادن سینوسی ورتکس تایوان، کلیه متعلقات صفحه گردان، صفحه گرادن عمودی افقی ورتکس تایوان ، صفحه تقسیم ورتکس تایوان، انواع تایکوپ ورتکس تایوان ، انواع دستگاه تقسیم ورتکس تایوان ، دستگاه تقسیم گردان ورتکس تایوان، انواع میزهای صلیبی ورتکس تایوان ،کولت فشنگی ورتکس تایوان و  انواع میزهای سینوسی ورتکس تایوان ، ابزار تراش ورتکس و انواع گیره های هیدرولیک ورتکس تایوان در ابعاد و اندازه های مختلف ) اشاره کرد .

 فروش گیره هیدرولیک ورتکس

یکی از محصولات پر فروش ورتکس در ایران گیره هیدرولیک میباشد . شرکت معرف ابزار بعنوان تنها نماینده رسمی ورتکس تولید کننده ابزار آلات تراشکاری و براده برداری آماده تامین و فروش این گیره در ابعاد و سایز های مختلف میباشد . از خصوصیات گیره هیدرولیک ورتکس میتوان به مشخصات به شرح ذیل اشاره کرد :

گیره هیدرولیک VH-5 با طول کارگیر 210 میلیمتر  که یکی ار پرکاربرد ترین نوع گیره هیدرولیک میباشد  ،گیره هیدرولیک VH-8L طول کارگیر 400 میلیمتر دارد و با قدرت 7500 کیلوگرم مناسب برای برای براده برداری ، گیره هیدرولیک VH-12 نیز از گیره های هیدرولیک جدید می باشد که فک های بزرگتری دارد و نیروی یکنواخت تری به قطعات وارد می کند و طول کارگیر گیره هیدرولیک VH-12 375 میلیمتر می باشد. کوچکترین گیره هیدرولیک که گیره هیدرولیک VH-4نامیده می شود طول کارگیر 170 میلیمتری دارد که برای کارهای کوچک و متوسط بسیار مناسب است.

انتهای پیام/ 

 

برچسب ها: نبض بازار ، ابزار
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۵
در انتظار بررسی: ۰
الهی
۲۳:۲۴ ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ورتکس تایوان یکی از برند های معتبر است شرکت ماهم از گیره هیدرولیک ورتکس vertex از شرکت معرف ابزار تامین کرده ,با توجه به کیفیت بالا گیره ورتکس میتوان گفت انتخاب مناسبی برای مصارف صنعتی است ممنون از سایت yjc
الهی
۱۱:۰۶ ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
یکی از برند های معتبر و باکیفیت ابزار تراش در ایران .برند ورتکس vertex است , ممنون از مطالب مفید سایت yjcو شرکت معرف ابزار نماینده ورتکس که سعادت همکاری با مدیریت خوبشان سعید صفری داشتیم
علی
۰۹:۳۱ ۲۹ آبان ۱۴۰۲
خدمات و پشتیبانی و تیم فروش عالی
قطعه سازی ایران نوین پارس
۱۱:۵۸ ۲۲ شهريور ۱۴۰۲
ممنون از مدیریت جناب مهندس سعید صفری که بنا به درخواست شرکت و شرایط تحریم ابزار خاص برند ورتکس تایوان را وارد نمودند . از لحاظ کیفیت ورتکس تایوان vertex مورد تایید این شرکت می‌باشد .
فولادسازان اصفهان
۱۲:۳۷ ۲۱ مرداد ۱۴۰۲
با سلام ممنون از شرکت معرف ابزار برای تامین ابزار سی ان سی و تراش ورتکس تایوان .موفق و پیروز
فولادشکن
۰۸:۲۶ ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۲
ابزار ورتکس اصلی را از شرکت معرف ابزار تامین کردیم . سپاس از اگهی و yjc
فولادشکن
۱۰:۵۷ ۰۶ فروردين ۱۴۰۲
ممنون از مجموعه معرف ابزار برای تامین ابزار ورتکس تایوان اصلی و خدمات به این مجموعه صنعتی .
ایران خودرو
۰۲:۱۰ ۱۴ اسفند ۱۴۰۱
بسیار عالی
ابراهیم
۰۷:۴۲ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
سلام وقتتون بخیر.
من یه گیره هیدرولیک دارم که از پدر بزرگم بهم رسیده.
این گیره حدودا ۱۴سال در انباری بوده کاملا نو میباشد .ابی رنگه
فکر کنم وورتکس باشه چون تابلوی روش رو پیدا نکردم.
از یه دوست پرسیدم گفت اینها جز گیره های سری اول ورتکس هست و اصلی که دیگه نمونه اکبندش نایاب هست.
به هر حال اگر خواستید بنده در خدمتم
قطعه سازی الماس ایران
۱۰:۱۲ ۱۹ اسفند ۱۳۹۹
مدیریت عالی و خدمات عالی .ممنون از جناب مهندس صفری دوست و همکار گرامی
sepehr
۲۳:۲۳ ۲۵ بهمن ۱۳۹۹
قیمت و خدمات عالی
عباسی
۱۰:۳۸ ۳۰ دی ۱۳۹۹
من خرید کردم عالی بود خدمات و همه چیز
s2eed
۰۱:۱۷ ۲۸ دی ۱۳۹۹
عالی عالی بود.
حسین
۲۲:۱۹ ۲۰ دی ۱۳۹۹
ممنون بابت معرفی نمایندگی واقعی ورتکس. لطفا لیستی از محصولات ورتکس که در ایران وجود دارد را به صنعتگران ارائه بفرمایید. بنده شدیدا به گیره هیدرولیک ورتکس اصل نیازمند هستم.
سپهر
۲۱:۳۰ ۱۱ دی ۱۳۹۹
بسیار عالی برند معتبر و خدمات پشتیبانی و قیمت بسیار مناسب .سپاس yjc