سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نمایشگاه‌های مجازی ظرفیتی مهم برای فروش محصولات بانوان صنعتگر است

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری سیستان و بلوچستان گفت: بستر و نمایشگاه‌های مجازی ظرفیتی مهم برای فروش محصولات بانوان صنعتگر با هدف ایجاد بازار و بازارسازی با توجه به وضعیت کروناست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، زهرا ابراهیمی در نشست هم‌اندیشی با مدیرکل دفتر امور روستایی و شورا‌های استانداری سیستان و بلوچستان از اختصاص تسهیلات اشتغالزایی به زنان جامعه روستایی استان خبر داد و اظهارداشت: استان بزرگترین جامعه روستایی را دارد و با توجه به ظرفیت‌های بالقوه بانوان روستایی، رایزنی جدی از سوی دفتر امور بانوان و خانواده استانداری با هدف تخصیص موضوع «۴» بند «و» تبصره ۱۶ قانون بودجه سال ۹۹ اداره کل روستایی در قالب انعقاد تفاهم‌نامه دو جانبه انجام و در نهایت بخشی از این تسهیلات به زنان تعلق گرفته است.

او افزود:حمایت از کسب و کار‌های نوین، مشاغل خانگی و کسب و کار‌های کوچک و متوسط از برنامه‌های قابل اجرایی بوده که می‌تواند با استفاده از این تفاهم‌نامه تامین منابع مالی شود.

آرش جمالزهی مدیرکل دفتر روستایی و شورا‌های استانداری سیستان وبلوچستان نیز در این نشست ضمن تاکید بر اهمیت نقش زنان در پویایی روستا‌های استان گفت: این دفتر از هرگونه فعالیت‌های اشتراکی توسعه‌دهنده وضعیت زنان روستایی که رکن تاثیرگذار جامعه هستند استقبال می‌کند.

بررسی وضعیت ضمانت‌های روستایی، بهره‌مندی از ظرفیت‌های موجود، اقدامات مورد انتظار، شرایط متقاضیان، فرایند معرفی افراد واجد شرایط از دیگر مباحثی بود که در این نشست مورد بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.