سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لزوم بهره‌مندی از ظرفیت دانشگاه‌ها در پیشگیری از وقوع جرم

معاون قضائی، اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان همدان بر ضرورت بهره‌مندی ظرفیت دانشگاه‌ها در پیشگیری از وقوع جرم تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، پیش از ظهر امروز به منظور اجرای دستورالعمل نحوه تعامل و مشارکت سازمان‌های مردم نهاد با قوه قضائیه، در مراسمی تفاهم‌نامه همکاری‌های مشترک معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان همدان و دانشگاه‌های استان منعقد شد.

عباس نجفی معاون قضائی، اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان همدان در این مراسم با تاکید بر ضرورت استفاده از بنیه علمی و ظرفیت عظیم دانشگاه‌ها در پیشگیری از وقوع جرم و اجرای مناسب دستورالعمل مذکور اضافه کرد: ترویج و توسعه گفتمان قضائی در قلمرو پیشگیری از وقوع جرم، مبارزه با فساد، احیاء حقوق عامه، اصلاح و درمان مجرمان، عدالت ترمیمی، ترویج صلح و سازش و حمایت از بزه‌دیدگان از دیگر اهداف این تفاهم‌نامه است.

او ضمن تسیلت فرا رسیدن سالگرد شهادت سپهبد قاسم سلیمانی اظهار داشت: توسعه نهضت آموزش حقوقی، آشنا کردن عامه مردم به حقوق و تکالیف خود با هدف ارتقاء سطح آگاهی‌های مردمی و نهادینه‌سازی فرهنگ احترام به قانون از اهداف مهم انعقاد تفاهم نامه مشترک است.

انتهای پیام/ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.