سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استودیو کتاب در مشهد راه اندازی شد

استودیو کتاب اداره کل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی، در مشهد آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حجت الاسلام علی اکبر سبزیان مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی در مراسم افتتاح استودیو کتاب گفت: با توجه به شرایط خاص جامعه و شیوع ویروس کرونا توجه مردم به استفاده از فضای مجازی بیشتر شده است و در این شرایط افتتاح استودیو کتاب در اداره کل کتابخانه‌های عمومی زمینه‌ای برای تولید محتوا با موضوع کتاب و حضور کتابخانه‌های عمومی در فضای مجازی به جهت تاثیر مطلوب و ارزشمند جهت ترویج مطالعه و کتابخوانی است.

او افزود: تولید بخش خبری ۱۲۰ثانیه‌ای «قاب خبر» با موضوع انتشار و اطلاع رسانی فعالیت‌های متنوع کتابخانه‌های عمومی در طول هفته اولین تولید محتوای کتابخانه‌ای در استودیو خبر اداره کل کتابخانه‌ها و انعکاس در فضای مجازی خواهد بود.

بیشتر بخوانید


محسن نصرپور مدیرکل صدا و سیمای خراسان رضوی نیز در این جلسه رشد روز افزون استفاده از فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی را ضرورتی برای هم افزایی رسانه‌ها و کتابخانه‌های عمومی یاد کرد.

او وجود استودیو مخصوص ایجاد برنامه‌های خبری و انعکاس آن در فضای مجازی را فرصتی برای ترویج فرهنگ مطالعه دانست و افزود: تولیدات استودیو کتاب در صورت داشتن استاندارد‌های لازم در صداو سیما خراسان رضوی نیز پخش می‌شود.

 در این مراسم اولین ۱۲۰ثانیه از سری برنامه‌های قاب خبر استودیو کتاب اداره کل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی در فضای مجازی ضبط شد.
 
انتهای پیام//ف.ح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.