سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بسته حوادث سیزدهم دی‌ماه سال ۹۹؛

کشف فلزیاب قاچاق در سپیدان/کشف ۱۳۲ کیلو تریاک در لارستان

مهم‌ترین حوادث ۱۳ دی‌ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مهم‌ترین حوادث امروز شنبه ۱۳ دی‌ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف ۱۳۲ کیلو تریاک در لارستان

جانشین فرمانده انتظامی استان از کشف ۱۳۲ کیلو گرم تریاک در شهرستان لارستان خبر داد.

سردار یوسف ملک زاده اظهار داشت: ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان لارستان از خبری مبنی بر خرید و فروش مواد مخدر توسط قاچاقچیان، مطلع شدند.

او ادامه داد: پس از کنترل محور‌های مواصلاتی توسط مأموران انتظامی، در نهایت یک خودرو پراید در یکی از محور‌های فرعی این شهرستان شناسایی و به آن دستور ایست داده شد که راننده بدون توجه اقدام به فرار کرد.

جانشین فرمانده انتظامی استان فارس گفت: پس از طی مسافتی تعقیب و گریز، در نهایت خودرو متوقف و در بازرسی از آن ۱۳۲ کیلوگرم تریاک کشف شد.

سردار ملک زاده با اشاره به اینکه در این خصوص یک متهم دستگیر و ضمن تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد، افزود: برخورد با سوداگران مرگ به صورت ویژه در دستورکار پلیس فارس قراردارد.

۲ دستگاه موتورسیکلت قاچاق در آباده

فرمانده انتظامی آباده از کشف ۲ دستگاه موتورسیکلت قاچاق به ارزش ۵ میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ سید ابوالفضل مسعودی بیان کرد: ماموران انتظامی کلانتری "انقلاب" این شهرستان در راستای اجرای طرح مقابله با کالا‌های قاچاق، از نگهداری غیرمجاز ۲ دستگاه موتورسیکلت قاچاق در یک منزل مسکونی مطلع شدند.

او افزود: با تلاش مأموران انتظامی این منزل شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی مورد بازرسی قرار گرفت که در این خصوص ۲ دستگاه موتورسیکلت قاچاق و فاقد مدارک قانونی کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان آباده با بیان اینکه کارشناسان ارزش این موتورسیکلت‌های قاچاق را ۵ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند، گفت: در این خصوص یک متهم دستگیر و تحویل مرجع قضائی شد.

ترخیص ۱۳۵ دستگاه موتورسیکلت رسوبی

فرمانده انتظامی شهرستان فیروزآباد از ترخیص ۱۳۵ دستگاه موتورسیکلت رسوبی خبر داد.

سرهنگ مهدی جوکار اظهار داشت: از ابتدای طرح تسهیل ترخیص موتورسیکلت‌های رسوبی تا کنون، ۱۳۵ دستگاه موتورسیکلت از پارکینگ‌های این شهرستان رفع توقیف و ترخیص شده است.

او ادامه داد: طرح تسهیل در ترخیص موتورسیکلت‌های رسوبی در راستای جلب رضایت عمومی و برگشت اموال مردم به آن‌ها توسط پلیس راهور در سطح شهرستان و همزمان با سراسر کشور در حال اجرا است.

سرهنگ جوکار با اشاره به وجود تعداد ۲۱۰ دستگاه موتورسیکلت رسوبی در پارکینگ‌های این شهرستان، تصریح کرد: با توجه به اتمام مهلت ۲ ماهه اجرای طرح تسهیل تا چند روز دیگر، این یک فرصت بسیار مناسبی برای ترخیص موتورسیکلت‌ها است.

فرمانده انتظامی شهرستان فیروزآباد گفت: مالکان و متصرفان قانونی موتورسیکلت‌های رسوبی می‌توانند برای ترخیص موتورسیکلت خود و استفاده از مزایای این طرح به مراکز پلیس +۱۰ مراجعه کنند.

جاساز ۴۰ کیلوگرم تریاک در زاپاس خودرو

با تلاش مأموران انتظامی شهرستان ممسنی، ۴۰ کیلوگرم تریاک کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ممسنی اظهار داشت: مأموران انتظامی این شهرستان هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور "کوه چنار – ممسنی" به یک دستگاه پژو ۴۰۵ مشکوک شده و دستور ایست دادند.

سرهنگ محمد نیکبخت گفت: راننده خودرو بدون توجه به مأموران اقدام به فرار کرد که پس از طی مسافتی تعقیب و گریز، خودرو متوقف و در بازرسی از آن ۴۰ کیلوگرم تریاک که در زاپاس خودرو جاسازی شده بود، کشف شد.

او با بیان اینکه راننده خودرو با توجه به تاریکی هوا متواری و تلاش برای دستگیری وی ادامه دارد، تصریح کرد: مبارزه بی امان با مواد مخدر از اولویت‌های این فرماندهی به شمار می‌رود.

کشف فلزیاب قاچاق در سپیدان

فرمانده انتظامی سپیدان از کشف یک دستگاه فلزیاب قاچاق در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ احمد فداکار بیان کرد: ماموران کلانتری مرکزی این شهرستان از خبری مبنی بر نگهداری فلزیاب قاچاق در یک منزل مطلع شدند.

او افزود: بلافاصله مأموران به محل مورد نظر اعزام و ضمن هماهنگی با مقام قضائی، در بازرسی از آن منزل یک دستگاه فلزیاب قاچاق کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان سپیدان با بیان اینکه ارزش این فلزیاب قاچاق برابر نظر کارشناسان ۱۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، افزود: در این رابطه یک متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

سرهنگ فداکار با اشاره به اینکه برخورد با سودجویان و مقابله با قاچاقچیان به صورت مستمر در دستور کار پلیس این شهرستان قرار دارد، از شهروندان خواست در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را بلافاصله با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در شیراز

فرمانده انتظامی شیراز از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در ۷۲ ساعت گذشته در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ فرج شجاعی گفت: در راستای جلب رضایت شهروندان طی ۷۲ ساعت گذشته، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در شیراز به اجرا در آمد.

او افزود: در اجرای این طرح، ۶۹ معتاد و خرده فروش مواد مخدر دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنان ۳۴ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شد.

دستگیری ۵۵ سارق، کشف ۸ دستگاه خودرو و ۵ دستگاه موتورسیکلت مسروقه، توقیف ۱۱۴ دستگاه خودرو و ۳۳ دستگاه موتورسیکلت متخلف از دیگر نتایج اجرای این طرح ۷۲ ساعته بود که فرمانده انتظامی شهرستان شیراز به آن اشاره کرد.

سرهنگ شجاعی هدف از اجرای این طرح را ارتقاء امنیت اجتماعی و آرامش شهروندان عنوان کرد و گفت: پلیس با به کارگیری تمام توان عملیاتی و انتظامی خود در تامین نظم و امنیت مردم تلاش می‌کند.

کشف کالای قاچاق میلیاردی در اقلید

فرمانده انتظامی اقلید از کشف لوازم خانگی قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ مراد صارمی ضمن تاکید بر عزم جدی پلیس در برخورد با قاچاق کالا و ارز، اظهار داشت: ماموران انتظامی پاسگاه "آسپاس" این شهرستان هنگام گشت زنی در محور‌های مواصلاتی به یک وانت پیکان مشکوک و آن را متوقف کردند.

این مقام انتظامی افزود: در بازرسی از این خودرو، تعدادی کالای قاچاق شامل یخچال، ماشین ظرفشویی و یک دستگاه استخراج ارز دیجیتال قاچاق و فاقد مدارک قانونی کشف شد.

سرهنگ صارمی با اشاره به اینکه در این خصوص یک متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد، افزود: ارزش ریالی اموال مکشوفه، یک میلیارد ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان اقلید از شهروندان خواست برای حمایت از تولید و اشتغال جوانان در جامعه، هرگونه اطلاعات و اخبار در زمینه کالای قاچاق را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.