سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جمع آوری ۸۰۰ کیلوگرم موادغذایی فاسد از بازار کرمانشاه

طی ۲۰ روز گذشته ۸۰۰ کیلوگرم موادغذایی فاسد و تاریخ گذشته از بازار کرمانشاه جمع آوری و معدوم شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، خدادادیان مدیر گروه بهداشت محیط شهرستان کرمانشاه با اشاره به طرح تشدید نظارت بر واحد‌های عرضه و توزیع مواد غذایی گفت : این میزان مواد غذایی فاسد در بازدید بازرسان بهداشت از عمده فروشی‌های خیابان نواب جمع آوری و معدوم و پرونده واحد‌های متخلف برای رسیدگی به دادسرا ارسال شده است.

او گفت : در بازرسی از سطح نانوایی‌های شهر کرمانشاه ۵۰ کیسه آرد تاریخ گذشته کشف و در این رابطه سهمیه آرد ۵ نانوایی نیز قطع شد.

او افزود: ۱۹ هزار مکان عرضه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی در کرمانشاه وجود دارد که ۶۲ بازرس بهداشت بر فعالیت این واحد‌ها نظارت دارند.

مدیر گروه بهداشت محیط شهرستان کرمانشاه با اشاره به تاثیر گذاری همکاری مردم در شناسایی واحد‌های متخلف افزود: بسیاری از موارد تخلف با گزارش‌های مردمی شناسایی می‌شود و از مردم تقاضا داریم که در این زمینه بیش از پیش با کارشناسان بهداشت همکاری داشته باشند.

خدادادیان با بیان اینکه از ابتدای امسال ۷۰۰ گزارش مردمی در حوزه تخلفات بهداشتی رسیدگی شده است، گفت: شهروندان کرمانشاهی می‌توانند هر گونه تخلفات در این زمینه را با سامانه ۱۹۰ در میان بگذارند تا بازرسان بهداشت در اسرع وقت به آن رسیدگی کنند .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.