سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انتشار لوح یادبود نمونه برجسته مکتب امام

کانال منتسب به سپهبد قاسم سلیمانی تصویری از ایشان با عنوان نمونه برجسته مکتب امام را منتشر کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سه روز به اولین سالگرد شهادت سردار اسلام حاج قاسم سلیمانی باقی مانده است. حاج قاسم سلیمانی به همراه جمعی از یارانشان ۱۳ دی ماه سال ۱۳۹۸ با دستور دونالد ترامپ، رئیس جمهور وقت آمریکا در فرودگاه بغداد به شهادت رسیدند. با نزدیک شدن به روز شهادت این سردار والامقام اسلام، کاربران در فضای مجازی هرکدام به طریقی نسبت به ایشان ابراز ارادت کردند. برخی با راه‌ انداختن هشتگ‌هایی مثل #مرد_میدان به ستایش این شهید بزرگوار پرداختند.


بیشتر بخوانید


در همین راستا کانال منتسب به سپهبد قاسم سلیمانی در فضای مجازی پستی را منتشر کرد که در این پست از سردار سلیمانی با عنوان «نمونه برجسته مکتب امام» یاد شد. در این پست که بخشی از سخنان رهبر معظم انقلاب در رابطه با شهید سلیمانی بازنشر شده ، آورده شده‌است: او نمونه‌ی برجسته‌ای از تربیت‌شدگان اسلام و مکتب امام خمینی بود. او همه‌ی عمر خود را به جهاد در راه خدا گذرانید. شهادت پایان تلاش بی‌وقفه‌ی او در همه این سالیان بود. با رفتن او به حول قوه‌ الهی کار و راه او متوقف و بسته نخواهد شد، ولی انتقامی سخت در انتظار جنایتکارانی است که دست پلید خود را به خون او و دیگر شهدای حادثه آلودند.

این کانال یک تصویر پس زمینه زیبا همراه با این بیانات رهبر انقلاب منتشر کرد که قابل چاپ در ابعاد بزرگ خواهد بود. در ادامه پست منتشر شده توسط این کانال را مشاهده می‌کنید:

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.