سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

از سرگیری فعالیت آموزشگاه‌ها و برگزاری آزمون‌های رانندگی

رئیس پلیس راهور استان کرمانشاه گفت : با زرد شدن وضعیت استان، فعالیت آموزشگاه‌ها و برگزاری آزمون‌های رانندگی در تمامی شهرستان‌های استان کرمانشاه از سر گرفته شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، فضل الله شیری رئیس پلیس راهور استان کرمانشاه با بیان اینکه تعطیلی آموزشگاه‌های راهنمایی و رانندگی در یک ماه اخیر موجب انباشت متقاضیان شده، گفت : به همه آموزشگاه‌های استان برنامه‌ی زمانبندی مشخصی برای فعالیت براساس تاریخ و ساعت اعلام شده است که همه‌ی آن‌ها باید مطابق با برنامه‌ی ارائه شده نسبت به برگزاری کلاس‌ها و آزمون‌ها اقدام کنند تا از تجمع متقاضیان جلوگیری شود.

او گفت : مراجعه کنندگان نیز هنگام حضور در آموزشگاه‌ها باید شیوه نامه‌های بهداشتی را رعایت کنند و برای پرهیز از تجمع از آوردن همراه خودداری کنند.

 شیری از مراجعه کنندگان خواست در صورت مشاهده‌ی هر گونه تخلف در آموزشگاه‌ها در خصوص رعایت نکردن موازین بهداشتی موارد را به تعزیرات و پلیس راهور اطلاع دهند.

او افزود: در استان کرمانشاه ۴۸ آموزشگاه رانندگی وجود دارد که از ابتدای آذر ماه به علت شدت یافتن شیوع کرونا، فعالیت و برگزاری آزمون‌های کتبی و شفاهی در این مراکز لغو شد .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.