سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

باغ های غیرمجاز خانه خراب شدند

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه از تخریب۸۰۰ باغ و ویلای غیرمجاز در کرمانشاه خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، پرویز توسلی زاده رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری در مقابله با تصرف اراضی ملی، گفت : عزم دستگاه قضائی استان در برخورد با تصرف اراضی ملی، تغییر کاربری‌های غیرمجاز و ... جدی است.

او برخورد با متصرفین اراضی ملی را از اولویت‌های دستگاه قضائی استان دانست و گفت : از ابتدای امسال تاکنون حدود ۱۵۰ هکتار از اراضی ملی تصرف شده استان از دست متخلفین آزاد شده است.

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه افزود: در راستای مقابله با پدیده تغییر کاربری اراضی که در برخی مناطق استان بویژه حاشیه شهر کرمانشاه به شدت دیده می‌شود، از ابتدای امسال تاکنون دستور تخریب ۸۰۰ باغ و ویلای غیرمجاز را صادر کرده‌ایم و در این مدت ۱۳۰ حلقه چاه عمیق غیرمجاز هم مسدود شده است.

توسلی زاده با تاکید بر اینکه دستگاه‌های ذی ربط باید در راستای اجرای تکالیف قانونی خود کوتاهی نداشته باشند، خطاب به مسئولین حاضر در این نشست، افزود: تا جایی که می‌توانید نظارت کنید تا تخلفی صورت نگیرد.

او ادامه داد: تلاش کنید نظارت و کنترلی که برای جلوگیری از تخلف در حوزه اراضی ملی و ساخت و ساز‌های غیرمجاز دارید به شکل سیستمی باشد تا شاهد کمترین تخلف باشیم.

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه به نقش مهم فرهنگ سازی در پیشگیری از تخلفات هم اشاره کرد و گفت: اهتمام داشته باشید که اهمیت منابع طبیعی و لزوم حفظ آن‌ها را برای مردم تشریح کنید و به گونه‌ای فرهنگ سازی شود که مردم خود حافظ و حامی منابع طبیعی و محیط زیست استان باشند .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.