سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دومین جشنواره تئاتر سردار آسمانی در کرمان کلید خورد

مراسم افتتاحیه دومین جشنواره تئاتر سراسری سردار آسمانی امروز با قرائت پیام وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در جوار مرقد مطهر سردار سلیمانی واقع در گلزار شهدای کرمان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،علیزاده، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان در مراسم افتتاحیه دومین جشنواره تئاتر سراسری سردار آسمانی، پیام وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به این جشنواره را قرائت کرد.

 صالحی ،وزیر فرهنگ وارشاد اسلامی در این پیام با اشاره به خصائل و ویژگی‌های ارزشمند سردار شهید سلیمانی اخلاص را شاخص‌ترین ویژگی شهید سلیمانی دانسته و تاکید کرده است تئاتر می تواند خصائل بلند انسانی سردار دل‌ها را تکثیر و منعکس کند.

نیلی، مدیرعامل انجمن تئاترانقلاب اسلامی و دفاع مقدس هم در این مراسم گفت: هنرمندان تئاتر اولین هنرمندانی هستند که بعد از شهادت سردار سلیمانی برای بزرگداشت شهید سلیمانی فعالیت خود را آغاز کردند و ما وظیفه داریم از این فعالیت‌های هنری حمایت کنیم.

شفیعی دبیر تخصصی این جشنواره در مورد آثار ارائه شده  به جشنواره تئاتر سردار آسمانی گفت:این جشنواره در سه بخش برگزار می شود که در بخش صحنه‌ای هشت اثر  و بخش خیابانی ۱۷ اثر  در سه شهر کرمان ،رفسنجان و سیرجان تا پانزدهم دیماه اجرا می شوند ،همچنین در بخش نمایشنامه نویسی ده نمایشنامه بررسی خواهد شد و درنهایت به برگزیدگان جوایزی تعلق می گیرد.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.