سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیران ادارات در قبال اقشار ناتوان جسمی و ذهنی مسئولیت دارند

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کرمانشاه گفت : همه مدیران ادارات و صاحبان صنعت و تولید در قبال اقشاری که ناتوانی جسمی و ذهنی دارند، مسئولیت دارند و باید از ظرفیت‌های موجود برای بکارگیری این جوانان استفاده کنند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، فریبرز نجفی مهر مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کرمانشاه گفت : اقدام ارزنده برخی کارآفرینان در بکارگیری معلولین و تسهیل شرایط اشتغال این افراد الگویی مناسب در استان است و این کارآفرینان باید مورد حمایت قرار گیرند.

او گفت : اینکه یک کارآفرینِ جوان با دلسوزی و پذیرش مسئولیت اجتماعی در کارگاه خود به معلولین جایگاه بخشیده و تمام پرسنل خود را از میان ناشنوایان برگزیند، اتفاق مبارکی است که می‌تواند الگویی برای همه صاحبان دیگر واحد‌های صنعتی و تولیدی استان باشد.

او افزود: در چنین شرایطی که بیش از ۱۵ ناشنوا با امید و نشاط و اعتمادبنفس مشغول بکار شده اند و از افسردگی هایِ احتمالیِ کنج خانه رها شده اند، آیا نباید چنین کارآفرینانی مورد تشویق و حمایت و پشتیبانیِ متولیان امر قرار گیرند؟

نجفی افزود: این کارگاه برای ادامه حیات و حفظ اشتغالِ ناشنوایان که برخی از آن‌ها متاهل و مستاجر می‌باشند، نیاز به حمایت واقعی ادارات و دست اندرکاران مرتبط دارد.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کرمانشاه ضمن اشاره به نقش اشتغال و کارآفرینی در توانمندسازی معلولین گفت: اقدام مدیرعامل این شرکت به لحاظ حمایت ویژه از معلولین قابل تقدیر است و خیرین و کارآفرینان دیگر نیز می‌توانند در این مسیر پیشگام شوند و با شناسایی توانایی معلولین امکان اشتغال این عزیزان را فراهم نمایند .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.