فرماندار دالاهو گفت : زنان با مدیریت بسیار خوب بر خانواده به‌ عنوان سفیران سلامت نقشی مهم و اثرگذار در کاهش زنجیره انتقال ویروس کرونا و تعداد مبتلایان داشته‌اند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، کرم محمدی فرماندار دالاهو گفت : کاهش زنجیره انتقال ویروس کرونا نتیجه همکاری و مشارکت خوب مردم و اصناف و پایبندی آن ها به رعایت موازین بهداشتی بود که با توجه به شکننده بودن این وضعیت تداوم همراهی مردم و رعایت دستورالعمل های بهداشتی نیاز است.

او با اشاره به شخصیت حضرت زهرا (س) گفت : بازگویی و بیان فضیلت های دختر گرانقدر پیامبر(ص) و نشر ارزش های والای اسلامی بهترین الگو و سبک زندگی برای بشریت و به ویژه مسلمانان است.

محمدی با گرامیداشت سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی افزود: این شهید والامقام محبوب ملت ایران و یک الگوی ملی و شخصیتی برجسته و ماندگار درتاریخ ایران زمین است که در دامان یک زن در مقام مقدس مادر، رشد و پرورش یافت.

او ادامه داد: ما افتخار می کنیم که مادران این سرزمین چنین فرزندان برومند، فداکار، اندیشمند و با اخلاصی تربیت و تحویل جامعه می دهند.

او گفت:حاج قاسم سلیمانی عبد صالح خدا و خادم بی ادعا مردم و جان برکف میدان های خطر بودکه همه باید در راستای تداوم راه و مکتب او تلاش کنیم .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.