سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لایروبی ۷۴ کیلومتر شبکه فاضلاب بوکان

مدیر امور آب و فاضلاب بوکان از شستشو و لایروبی بیش از ۷۴ کیلومتر از شبکه فاضلاب این شهر خبر داد.

سلمان خدایاری، مدیر امور آب و فاضلاب بوکان در گفتگو با گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوان  از  ارومیه،گفت: از ابتدای سالجاری جهت حفظ بهداشت شهری، جلوگیری از پس زدگی و در راستای بهبود عملکرد، بخش اعظمی از خطوط شبکه و جمع‌آوری و دفع فاضلاب به طول بیش از ۷۴ کیلومتر شستشو و لایروبی شده است.

او با بیان اینکه این عملیات به صورت مکانیزه و توسط دستگاه واترجت انجام گرفته است، افزود: عملیات لایروبی بر اساس برنامه زمانبندی شده و با نظارت دقیق و مستمر کارشناسان مدیریت فاضلاب شهری انجام می‌شود.

خدایاری تصریح کرد: با انجام این فعالیت‌ها، علاوه بر اعمال مدیریت هر چه بهتر بر روی شبکه، آمار حوادث و مسدودیت گرفتگی‌های شبکه فاضلاب نیز به نحو چشمگیری کاهش می‌یابد.

مدیر آب و فاضلاب شهرستان بوکان از سم پاشی سه هزار فقره منهول از ابتدای سالجاری جهت مبارزه با حشرات موذی و سوسری‌ها نیز خبر داد و ادامه داد: از ابتدای سال تاکنون ۳۴۵ مورد رفع اتفاقات شبکه و خط انتقال فاضلاب و ٦۷۰ فقره اتفاقات انشعاب انجام گرفته، تعداد ۷۴ مورد دریچه فاضلاب در معابر هم سطح سازی و بیش از ۸۵ مورد اصلاح انشعابات غیر فنی انجام شده است.

در حال حاضر بیش از ٣١٠ کیلومتر شبکه فاضلاب مدرن و سنتی در بوکان اجرا شده است که تعداد بیش از ٦۰ هزار مشترک از خدمات بهداشتی فاضلاب بهره‌مند شده اند.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.