سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توزیع دو هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی در بین شهروندان نیازمند کاشانی با کمک خیران

فرماندار کاشان از توزیع دو هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی در بین شهروندان نیازمند کاشانی با کمک خیران و بسیج خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، علی اکبر مرتضایی فرماندار کاشان با اشاره به اجرای طرح رزمایش کمک مومنانه در سطح شهرستان کاشان اظهار داشت: خوشبختانه با برنامه ریزی‌های انجام شده و با کمک خیرین و بسیج دو هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی تهیه شده است که توزیع آن در مرحله اجرایی قرار دارد.

او با بیان اینکه طرح سردار شهید حاج قاسم سلیمانی نیز در شهرستان کاشان در حال اجراست، ابراز داشت: یکی از بخش‌های این طرح اجرای برنامه «برکت حاج قاسم» است که طی آن ۸۰ نانوایی در سطح شهرستان کاشان وظیفه طبخ و توزیع نان رایگان در بین همشهریان کاشانی را به عهده دارند.

فرماندار کاشان همچنین از کنترل ورودی‌ها شهر کاشان خبر داد و تصریح کرد: به منظور کنترل وضعیت ورودی‌های کاشان تلاش شده گیت‌های ایست و کنترل به دو روش پلاک خوانی توسط دوربین‌ها و پلیس راهور در معابر همچنان با قوت در سطح شهرستان فعال باشد.

اجرای مجازی برنامه‌های مذهبی و مناسبتی در کاشان

او افزود: با توجه به مصوبه ابلاغ شده به منظوری قطع زنجیره شیوع ویروس کرونا در شهرستان کاشان تمام برنامه‌های مذهبی و مناسبتی پیش رو به صورت حضوری برگزار نمی‌شود.

مرتضایی با اشاره به نامه وزیر کشور و ستاد استانی مبارزه با کرونا گفت: با توجه به در پیش بودن ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و همچنین سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی برنامه‌های این ایام به دلیل جلوگیری از شیوع ویروس کرونا به صورت مجازی برگزار می‌شود.

او با اشاره به اینکه این تصمیم از سوی ستاد استانی مبارزه با کرونا گرفته و به فرمانداری کاشان ابلاغ شده است، تاکید کرد: امیدواریم با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی توسط مردم به زودی شاهد کنترل و قطع شیوع ویروس کرونا در کاشان و سطح کشور باشیم.

منبع:مهر

انتهای پیام/م
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.