سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خلق حماسه نهم دی بواسطه مردم با بصیرت ایران اسلامی

نماینده ولی فقیه در آذربایجانشرقی بر نقش بی بدیل مردم با بصیرت ایران اسلامی در خلق حماسه نهم دی تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،عصر امروز حجت الاسلام والمسلمین سید محمد علی آل هاشم نماینده ولی فقیه در آذربایجانشرقی در مراسم تجلیل از سید علی اصغر علوی از خادمین و دلسوزان انقلاب اسلامی در تبریز با بیان اینکه مردم آذربایجان و تبریز نقش بی‌بدیلی با راهپیمایی باشکوه خود در ۸ دی‌ماه سال ۸۸، مقدمه حماسه ملی ۹ دی مردم ایران را فراهم آوردند گفت: در سال گذشته نیز در توطئه افزایش قیمت بنزین، مقام معظم رهبری فرمودند، آفرین بر مردم تبریز که باز هم به صحنه آمدند و فتنه دشمنان را در نطفه خفه کردند.

او با تاکید بر اینکه انقلاب‌های زیادی در دنیا اتفاق افتاده، اما انقلاب اسلامی ما به پشتوانه مردم با ایمان به پیروزی رسید افزود: انقلاب ما با رهبری صحیح و حکیمانه امام راحل و وحدت و ایمان مردم به پیروزی رسید و از همان اوایل انقلاب، کشور ما با فشار، تهدید و تحریم دشمنان همراه بود، اما ایمان مردم توانست این انقلاب را سر پا نگه دارد، حتی در زمان دفاع مقدس نیز این مردم بودند که پشتیبان نیرو‌های مسلح بودند.

او ضمن گرامیداشت سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: امروز هم مردم هستند، که از انقلاب اسلامی و آرمان‌های امام راحل صیانت کرده و از اهداف والای مقام معظم رهبری حمایت می‌کنند.

امام جمعه تبریزتجلیل از دلسوزان انقلاب را از حرکت‌های زیبا برشمرد و گفت:امیدواریم این حرکت ادامه داشته باشد.

در ابتدای جلسه، حجت الاسلام شعبانی مدیر کل تبلیغات اسلامی استان نیز گفت: انقلاب اسلامی ما بدون شک از مردمی‌ترین انقلاب‌های دنیاست و علیرغم تمامی توطئه‌های استکبار، حتی خدشه‌ای به آن نرسیده است چرا که صاحبان اصلی آن مردم هستند.

در پایان جلسه از سید علی اصغر علوی، از دلسوزان انقلاب اسلامی که در نماز جمعه تبریز با شعار‌های دشمن شکن خود اتحاد و انسجام مردم را به دشمنان اعلام می‌دارد، تجلیل شد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.