سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امسال ۳۴ نقطه حادثه خیز در استان کرمانشاه رفع شده است

معاون عمرانی استانداری کرمانشاه از کاهش تلفات تصادفات امسال استان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، مهرداد سالاری در جلسه امروز (۹ دی) کمیسیون ایمنی راه‌ها و شورای ترافیک استان با اشاره به سیرکاهشی تصادفات امسال استان، گفت: خوشبختانه کرمانشاه توانسته رتبه چهارم کشور را در بحث کاهش تلفات جاده‌ای به خود اختصاص دهد که جای تقدیر دارد.

او افزود: اقدامات بسیاری از جمله رفع نقاط حادثه خیز برای کاهش تلفات جاده‌ای استان صورت گرفته، بطوریکه امسال ۳۴ نقطه حادثه خیز در سطح استان رفع شده است.

او بیان کرد: نصب تابلو‌های علائم و هشدار دهنده، خط کشی جاده ها، نصب دوربین‌های ثابت و سیار و تعمیر دوربین‌های قبلی و حضور موثر پلیس راه و پوشش مناسب جاده‌ها از دیگر عوامل موثر در سیر کاهشی تلفات جاده‌ای امسال بوده است.

او با اشاره به پرخطر بودن محور کرمانشاه-کوزران گفت: اصلاح این محور و روکش کامل آن در دستور کار قرار دارد و اعتباری برای آن اختصاص داده شده و حتی بخشی از این محور سال گذشته اصلاح شده است.

سالاری در ادامه با اشاره به ساخت و ساز‌های غیرمجاز در حریم شهر گفت: همین ساخت و ساز‌ها یکی از عوامل اصلی تصادفات در محدوده حریم شهر‌ها هستند و شهرداری باید نظارت بیشتری بر آن‌ها داشته باشد.

او افزود: حفاظت حریم شهر کار شهرداری است و باید جلوی ساخت و ساز‌های غیرمجاز در این محدوده‌ها را بگیرد.

او یادآور شد: اگر امروز جلوی این ساخت و ساز‌های غیرمجاز و گسترش آن‌ها را نگیریم، فردا نمی‌توانیم حریم شهر را کنترل کنیم.

سالاری همچنین با تاکید بر لزوم تغییر جانمایی پل‌های عابر پیاده، گفت: متاسفانه از پل‌های عابر پیاده چندان استفاده‌ای که باید نمی‌شود. باید از این پل‌ها در نقاط جمعیتی شلوغ که ظرفیت بالایی برای استفاده از آن‌ها وجود دارد، بهره گرفته شود.

انتهای پیام/ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.