سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری گرامیداشت سالگرد شهادت سردار سلیمانی در لیگ برتر فوتبال

گرامیداشت نخستین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در هفته‌های نهم و دهم رقابت های لیگ برتر فوتبال برگزار می شود.

عرفان امیرخسروی رئیس کمیته‌های فرهنگی و روابط‌عمومی هیئت فوتبال استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، گفت: نخستین سالگرد شهادت سردار دل‌ها، شهید حاج قاسم سلیمانی با ایام فاطمیه همزمان شده است، بر این اساس، سازمان لیگ فوتبال ایران با همکاری باشگاه‌ها و هیئت فوتبال استان کرمان یاد و خاطره این شهید والامقام را که به فرموده مقام معظم رهبری هم قهرمان ملت ایران و هم قهرمان امت اسلامی بوده است، را گرامی می‌دارد.

او افزود: در مسابقات هفته نهم و دهم لیگ برتر فوتبال با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی مراسمی به منظور گرامیداشت سردار «شهید حاج قاسم سلیمانی» با عنوان اصلی «مرد میدان» و دهه بصیرت و میثاق با ولایت در سراسر کشور برگزار می‌شود.

امیرخسروی با اعلام اینکه ما این هفته در استان کرمان، بازی مهم بین دو تیم گل‌گهر و استقلال را در لیگ برتر فوتبال کشور میزبانی می‌کنیم، تصریح کرد: این دیدار راس ساعت ۱۶:۲۰ دقیقه فردا چهارشنبه ۱۰ دی ماه با گرامیداشت یاد و خاطره سیدالشهدای جبهه مقاومت در ورزشگاه امام علی (ع) شهر سیرجان برگزار خواهد شد.

او بیان داشت: دیروز نیز ما در کرمان بازی مس کرمان و چوکای تالش را در لیگ دسته اول فوتبال کشور میزبانی و برگزار کردیم که آن دیدار نیز با گرامیداشت یاد و خاطره سردار «شهید حاج قاسم سلیمانی» برگزار شد.

امیرخسروی افزود: در جلسه‌ای که به صورت مجازی بین اینجانب و علیرضا پوررضا مدیر روابط‌عمومی و امور فرهنگی باشگاه گل‌گهر و حجت‌الاسلام مالک معاون فرهنگی باشگاه استقلال برگزار شد، بر تکریم مقام شامخ سردار شهید حاج قاسم سلیمانی تاکید ویژه و مقرر شد: به بهترین شکل ممکن یاد و خاطره «سردار سلیمانی» سیدالشهدای جبهه مقاومت، گرامی داشته شود.

انتهای پیام/ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.