سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لزوم انجام اقدامات مناسب برای افزایش نشاط اجتماعی در کشور

وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در قزوین بر انجام اقدامات مناسب برای افزایش نشاط اجتماعی در کشور تأکید کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ،وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری  علی اصغر مونسان، وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در بازدید از مجموعه تفریحی- گردشگری تله کابین زرشک- کامان  با تأکید بر انجام اقدامات مناسب برای افزایش نشاط اجتماعی در کشور به ویژه استان قزوین گفت: قزوین پر از جاذبه‌های تاریخی و گردشگری است، اما بزرگ‌ترین مشکل آن معرفی نشدن این جاذبه‌های گردشگری و تاریخی به مردم کشور و دنیاست.

مونسان همچنین بر ساخت اماکن بزرگ تفریحی و گردشگری از بزرگراه قزوین- زنجان تا مجموعه تفریحی- گردشگری تله کابین زرشک- کامان شد.

استان قزوین، مقصد گردشگری مسافران شمال و شمال غرب کشور

جمالی پور، استاندار قزوین نیز با بیان اینکه ظرفیت‌های گردشگری طبیعی و تاریخی خوب استان قزوین فرصت، خوبی برای رشد اقتصاد استان محسوب می‌شود، گفت: دشت حاصلخیز قزوین، در کشور بی نظیر است و ظرفیت بالایی برای توسعه بخش‌های صنعت و کشاورزی دارد و می‌تواند به اقتصاد ملی کمک کند.

وی ابراز امیدواری کرد که با آغاز حرکت‌های جدید در استان قزوین، شاهد فصل مهمی در رشد و شکوفایی اقتصادی و گردشگری استان باشیم.

استاندار همچنین ابراز امیدواری کرد که با سرمایه گذاری‌های صورت گرفته، استان قزوین به عنوان مقصد گردشگری مسافران شمال و شمال غرب کشور محسوب شود.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.