سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حاج قاسم سلیمانی یکی از شجاع‌ترین فرماندهان تاریخ بود

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای نجف اشرف گفت : حاج قاسم سلیمانی یکی از شجاع‌ترین فرماندهان تاریخ بود که در سخت‌ترین نبرد‌ها همواره پیشتاز و در خط مقدم حضور داشت.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، محمدنظر عظیمی فرمانده قرارگاه منطقه‌ای نجف اشرف گفت : شهید سلیمانی یکی از شجاع‌ترین فرماندهان تاریخ بود که در سخت‌ترین نبرد‌ها همواره پیشتاز و در خط مقدم حضور داشت.

او با بیان اینکه حاج قاسم تربیت شده مکتب امام راحل (ره) بود، گفت : حاج قاسم تنها در راه رضای خدا قدم بر می‌داشت و به چیزی جز شکست دشمنان اسلام و استکبار جهانی فکر نمی‌کرد و همین مساله رمز موفقیت وی بود.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای نجف اشرف با اشاره به تدبیر، شجاعت و هوش بالای سردار سلیمانی، افزود: در کنار خصوصیات فردی این شهید باید موقعیت شناسی و برنامه‌ریزی دقیق برای عملیات‌های نظامی را به عنوان خصوصیات نظامی این شهید والامقام معرفی کنیم.

عظیمی ادامه داد: حاج قاسم هرگز خود را از دیگر مدافعان حرم جدا نمی‌کرد و همواره در کنار آن‌ها بود و گاهاً سختی بیشتری را به جان میخرید تا دشمنان به اهدافشان نرسند.

او مکتب سلیمانی را از بهترین مکتب‌ها دانست و افزود: حاج قاسم سلیمانی پرچمدار مبارزه با استکبار است و توانست با روشنگری‌ها خود چهره زشت سردمدارانش استکبار را به جهانیان بشناساند .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.