سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قاسم سلیمانی یک شخصیت بی‌نظیر در جهان

امام جمعه قصرشیرین گفت : سردار شهید حاج «قاسم سلیمانی» یک شخصیت بی‌نظیر در جهان است که نه تنها جهان اسلام بلکه بشریت مدیون رشادت‌ها و مجاهدت‌های این شهید والا مقام است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، حجت الاسلام علی ملکی امام جمعه قصرشیرین گفت : شهید سلیمانی یک نابغه در عرصه نظامی بودند که کفار داعشی را زمین‌گیر کرد و حماسه‌ای الهی و بی‌نظیر خلق کرد.

او گفت : نیرو‌های کافر داعش به طور مستقیم از سوی آمریکا و آل سعود و اسراییل آموزش می‌دیدند و سلاح‌های پیشرفته نظامی آن‌ها نیز از سوی استکبار تامین می‌شد که نبوغ حاج قاسم سلیمانی تفکر داعش و داعشی را نابود کرد و طومار این جنایتکاران را برای همیشه درهم پیچید.

امام جمعه قصرشیرین افزود: حاج قاسم سلیمانی یک شخصیت الهی دلسوز برای اسلام و مسلمانان و بسیار متدین و خدایی بود و با اعقاد به پروردگار یکتا وارد سوریه و عراق شد و مسلمانان بی‌دفاع را از دست داعش و داعشیان نجات داد.

او افزود: گسترش داعش توسط آمریکا به منظور نابودی جبهه مقاومت بود که داعشیان هرکسی که تفکر داعشی را نداشت از بین می‌بردند و این یعنی به وجود آمدن جنگ ابدی و دایمی در این کشور‌ها که هرگز جنگ در آن‌ها خاموش نمی‌شد و هر روز شاهد قتل و جنایت و آدم کشی توسط داعشیان بودیم.

حجت الاسلام ملکی ادامه داد: داعشیان برای خود قانون درست می‌کردند و از این رو به سوریه و عراق قانع نشدند و به بمب‌گذاری در کشور‌های غربی نیز دست زدند و همین بود که استکبار به خودشان آمدند و متوجه شدند که عروسکی که خلق کردند یک جنایتکار آدمکش بود که رحم به هیچ کسی نمی‌کند و آنجا بود موضع گرفتند.

او گفت: تنها کشوری که در مقابل جنایت داعشیان ایستاد جمهوری اسلامی ایران و سردار حاج قاسم سلیمانی بود و از این رو بشریت مدیون حاج قاسم است و امروز باید مکتب این شهید ادامه یابد  .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.