سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کلاهبردار ۵ هزار میلیاردی البرز دستگیر شد

فرمانده انتظامی استان گفت: فردی که با معرفی خود به عنوان کارگزار شرکت‌های خودروسازی اقدام به ۵۰۰ فقره کلاهبرداری کرده بود در ساوجبلاغ دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، سردار عباسعلی محمدیان، فرمانده انتظامی البرز گفت: در پی دریافت اخباری مبنی خرید و فروش و واگذاری خودرو‌های شرکت‌های داخلی به قیمت نمایندگی و پایین‌تر از قیمت بازار در سطح شهرستان‌های ساوجبلاغ و نظرآباد و استان‌های همجوار توسط یک کلاهبردار حرفه‌ای و همچنین مراجعه افراد زیادی به عنوان شاکی به دادسرا و پلیس آگاهی شهرستان مبنی بر واریز مبالغ زیادی به حساب نامبرده و همدستانش، بررسی موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

او افزود: در بررسی‌های اولیه کارآگاهان مشخص شد، متهم با تشکیل باندی گسترده خود را به عنوان کارگزار شرکت‌های خودرو سازی داخلی معرفی می کرده و با تحویل دادن تعداد محدودی خودرو با قیمت کارخانه به مال باختگان، طمع آن‌ها را برانگیخته و مبالغ هنگفتی برای فروش چندتایی خودرو از آن‌ها دریافت می کرده و سپس متواری شده است.

فرمانده انتظامی استان البرز گفت: کارآگاهان با انجام اقدامات پلیسی متوجه شدند، نامبرده قصد خارج شدن از کشور را دارد و با اعلام ربوده شدنش توسط پدرش، قصد گمراه کردن ماموران و زمان خریدن برای فرار از کشور را دارد.

او افزود: در ادامه کارآگاهان با انجام تحقیقات گسترده و انجام اقدامات اطلاعاتی مخفیگاه متهم را در یکی از روستا‌های ساوجبلاغ شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه در نیمه‌های شب نامبرده را دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.

سردار محمدیان با اشاره به دستگیری اعضای باند ۱۸ نفره این کلاهبردار، گفت: متهم در بازجویی‌های انجام شده ابتدا منکر انجام هرگونه کلاهبرداری بود، اما پس از مواجهه با مستندات پلیس چاره‌ای جز بیان حقیقت پیش روی خودش ندید و به ۵۰۰ فقره کلاهبرداری به ارزش ۵ هزار میلیارد ریال به شیوه فروش خودرو‌های لیزینگی اقرار کرد.

انتهای پیام/د.خ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۶:۳۶ ۲۲ دی ۱۳۹۹
خدا لعنت کنه چند صد خانواده را گرفتار کرده جالب اینجاست که یه قاضی کارکشته هم به این پرونده رسیدگی نمی کنه هر موقع به دادگاه مراجع میکنی یه جواب درست حسابی نمی دهند ظاهرا به نظر می رسد بدوبستانی رخ می دهد بجاست که سربازان گننام امام زمان وارد عمل شوند
ناشناس
۱۴:۲۷ ۰۸ دی ۱۳۹۹
مرسی از این که هستین