فرمانده انتظامی البرز از شناسایی و دستگیری ۲ سارق و یک مالخر که اقدام به ۲۵۰ فقره سرقت تجهیزات داخل خودرو در مناطق مختلف کرج کرده بودند، خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، سردار عباسعلی محمدیان، فرمانده انتظامی البرز گفت: در پی ارجاع پرونده‌های سرقت خودرو و داخل خودرو در سطح شهرکرج به پایگاه دوم پلیس آگاهی استان البرز، بلافاصله بررسی موضوع در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت.

او افزود: کارآگاهان با انجام تحقیقات میدانی و اقدامات گسترده پلیسی یک زن و مرد که سابقه سرقت داشتند را شناسایی و با مراقبت‌های شبانه روزی، نامبردگان را در یک عملیات غافلگیرانه در منطقه غرب کرج دستگیر و به پایگاه دوم پلیس آگاهی منتقل کردند.

فرمانده انتظامی استان البرز گفت: متهمان در بازجویی‌های انجام شده اعتراف کردند که با تشکیل یک باند ۲ نفره تا کنون اقدام به ۲۵۰ فقره سرقت داخل خودرو در مناطق مختلف کرج کرده و اموال مسروقه را به یک مالخر فروخته اند.

او با بیان این که ارزش اموال مسروقه بر اساس برآورد‌های اولیه یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال تخمین زده شده است، افزود: با اقدامات به عمل آمده و شناسایی محل‌های سرقت تا کنون ۷۰ نفر از شکات شناسایی و تلاش برای شناسایی سایر آن‌ها نیز ادامه دارد.

سردار محمدیان گفت: در ادامه کارآگاهان با انجام تحقیقات پلیسی و نامحسوس محل اختفای مالخر را شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه نامبرده را دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه وی تعدادی ضبط و چراغ خودرو را کشف و به همراه متهمان دستگیر شده به دادسرا اعزام و با صدور قرار وثیقه مناسب روانه زندان کردند.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.