سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کاهش بیماران بستری و فوتی کرونا در استان آذربایجان غربی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی نسبت به عادی انگاری کرونا در استان هشدار داد و تاکید کرد: اجتماعات مردم و مسئولان در هر مکان و زمان و با هر عنوانی نباید برگزار شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، دکتر جواد آقازاده رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی در نود و یکمین جلسه ستاد استانی مقابله و مدیریت بیماری کرونا گفت: تعداد بیماران بستری، بستری در آی سی یو و فوتی در استان رو به کاهش است.

دکتر آقازاده  با تشکر و قدردانی ز همکاران حوزه بهداشت و درمان استان با همکاری مردم و سازمان ها شاهد کاهش آمار بستری و فوتی کرونا در استان هستیم.

او با بیان اینکه پنجشنبه چهارم دی ماه هیچ بیمار کرونا مثبت در استان فوت نشد و فوتی کرونا مثبت در استان به صفر رسید. نسبت به عادی انگاری کرونا در استان هشدار داد و گفت: اگر مردم به عادی انگاری شرایط ادامه داده و اجتماعات مختلف دوباره برقرار شوند، ممکن است شاهد موج چهارم بیماری باشیم که بسیار سهمگین تر از موج سوم خواهد بود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی  تاکید کرد: اجتماعات مردم و مسئولان در هر مکان و زمان و با هر عنوانی نباید برگزار شود.

 

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.