مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب از تکمیل شدن ظرفیت بیمارستان عباسی این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، سهراب حیدری  مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب در جلسه شهرستانی مقابله با کرونا اظهار داشت: هم‌اکنون ۱۱۰ بیمار مبتلا به کرونا در این بیمارستان بستری هستند.

 مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب گفت: ظرفیت بیمارستان عباسی این شهرستان به دلیل افزایش بستری بیماران مبتلا به کرونا تکمیل شده است.

 مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب افزود: از ابتدای شیوع کرونا ۶ هزار و ۴۵۴ بیمار مبتلا به کرونا در میاندوآب شناسایی شده است.

او با بیان اینکه از هفته‌های گذشته به طور متوسط روزانه ۲ تا سه نفر بر اثر کرونا در این شهرستان جان خود را از دست می‌دهند، گفت: متاسفانه تاکنون ۲۰۸ نفر در میاندوآب براثر کرونا جان خود را از دست داده‌اند.

حیدری بیان کرد: روز به روز شاهد افزایش مبتلایان به ویروس کرونا هستیم و مراجعه دیر هنگام بیماران برای درمان، کار درمان را برای کادر پزشکی دشوار می‌کند.

 مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب  با بیان اینکه بیش از ۵۰ درصد موارد سرایت به خاطر دورهمی‌های خانوادگی است، اضافه کرد: بیماران که این روز‌ها به مراکز درمانی مراجعه می‌کنند بسیار بد حال هستند و دلیل اصلی هم دیر مراجعه کردن است.

انتهای پیام/ن م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.