سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس فدراسیون جودو:

مسابقات جودوی نوجوانان و جوانان را اسفند ماه برگزار می‌کنیم

میراسماعیلی، رئیس فدراسیون جودو درباره آخرین وضعیت برگزاری مسابقات این رشته توضیحاتی را بیان کرد.

آرش میراسماعیلی، رئیس فدراسیون جودو در گفت و گو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آخرین وضعیت برگزاری مسابقات جودو اظهار کرد: طبق برنامه ریزی‌هایی که صورت گرفته، قرار است اسفند ماه مسابقات منطقه‌ای تهران را که جزء منطقه یک هستند، به نام شهید بزرگوار و مدافع حرم، مهدی حیدری و با حضور جمعی از ورزشکاران جودوکار کشورمان برگزار کنیم. با توجه به شرایط شیوع ویروس کرونا و دستورالعمل‌های بهداشتی که ستاد مقابله با کرونا در ورزش صادر کرده است، ما برنامه‌های خودمان را به فدراسیون پزشکی ورزشی ارائه داده‌ایم و توانستیم موافقت ضمنی را از این ستاد کسب کنیم. به احتمال زیاد، ظرف چند روز آینده هم موافقت کتبی را برای ما ارسال می‌کنند.


بیشتر بخوانید


مسابقات نوجوانان و جوانان را با تعداد کم برگزار می کنیم

او افزود: سعی ما بر این است که مسابقات را در رده نوجوانان و جوانان به صورت منطقه‌ای و با تعداد کمتر، برگزار کنیم.کشور را به ۶ منطقه تقسیم کرده ایم تا بتوانیم به این روش، مسابقات را با تعداد کمی برگزار کنیم؛ زیرا معتقدیم نوجوانان و جوانانی هستند که آخرین سال حضورشان را در این رده تجربه می‌کنند و ما نمی‌خواهیم این فرصت را از آن‌ها بگیریم. از فدراسیون پزشکی ورزشی کمال تشکر را دارم که با ما همکاری‌های لازم را انجام داده اند. در هر صورت این رقابت‌ها با تعداد کم در کشور برگزار می‌شوند. ما در هر منطقه ۶ استان داریم که تهران را از این مناطق جدا کرده و تقریبا حدود ۴۰ نفر در هر منطقه به مسابقه خواهند پرداخت.

می خواهیم در رده نونهالان یک جشنواره تکنیک برگزار کنیم

میراسماعیلی ادامه داد: بحث ما در وبیناری که با رؤسای هیئت‌های استانی جودو داشتیم، بر این بود که بتوانیم در رده‌ نونهالان هم به صورت آنلاین یک جشنواره‌ را برگزار کنیم و در پایان به افراد برگزیده جوایز نفیسی خواهیم داد. در هر صورت سعی می‌کنیم برای نونهالان عزیز کشورمان و با کمک رؤسای هیئت‌های استانی یک جشنواره تکنیک را در آینده نزدیک برگزار کنیم.

اگر رای دادگاه عادلانه صادر شود، به آن خوش بین خواهیم بود

رئیس فدراسیون جودو درباره آخرین وضعیت پرونده فدراسیون جودو اظهار کرد: ما و فدراسیون جهانی بعد از برگزاری دادگاه حکمیت ورزش، یک ماه فرصت داشتیم که به یک جمع بندی نهایی برسیم و با توجه به پیش شرط‌هایی که گذاشته شده بود، در نهایت این توافق حاصل نشد و هر ۲ طرف تصمیم گرفتیم رای را به دادگاه حکمیت ورزش واگذار کنیم. به همین دلیل تا ۱۰ بهمن ماه منتظر می مانیم تا ببینیم دادگاه چه رایی را صادر می‌کند. هر چند معتقدیم که اگر رایی که صادر می شود عادلانه باشد، به آن بسیار خوش بین هستیم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.