سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صدور ۱۳۰ میلیارد تومان کشاورز کارت در کرمانشاه

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه سهم کشاورزان استان را از کشاورز کارت ۱۳۰ میلیارد تومان اعلام کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، نوربخش حاتمی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت : لیست کشاورزان متقاضی کشاورز کارت تکمیل شده و کشاورزان واجد شرایط برای دریافت کشاورز کارت به بانک معرفی شده اند.

او گفت : تاکنون کشاورز کارت‌هایی به ارزش بیش از دو میلیارد تومان برای کشاورزان استان کرمانشاه صادر شده است.

حاتمی با اشاره به اختصاص تسهیلات ۱۲ درصدی در قالب "کشاورز کارت" به تولید کنندگان محصولات استراتژیک گندم، جو و دانه‌های روغنی در استان، افزود: سقف دریافت تسهیلات کشاورز کارت ۲۰ میلیون تومان بوده و به ازای هر هکتار کشت محصولات استراتژیک مبلغ دو میلیون تومان تسهیلات به کشاورزان ارائه می‌شود.

او افزود: اگرچه در ابتدا قرار بود این تسهیلات فقط برای خرید "کود" اختصاص پیدا کند، اما قرار است امکان خرید "سم" هم برای کشاورزان با استفاده از کشاورز کارت فراهم شود.

او با بیان اینکه یکی از مشکلات کشاورزان در دریافت کشاورز کارت جایگزینی مبلغ تسهیلات با بدهی‌های قبلی کشاورزان بود، ادامه داد: هم اکنون این موضوع منتفی شده و کشاورز کارت بدون در نظر گرفته شدن بدهی قبلی کشاورزان برای خرید نهاده‌های مورد نیاز در اختیار آن‌ها قرار می‌گیرد.

او با اشاره به تلاش برای جذب اعتبارات بیشتر در قالب کشاورز کارت برای حمایت از کشاورزان استان، گفت: کشاورز کارت حمایت خیلی خوبی از کشاورزان به عمل آورده و توان آن‌ها را برای خرید نهاده‌های مورد نیازشان بالا می‌برد .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.