سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فعالیت ۶۸ فارغ التحصیل دانشگاهی در طرح اعطای مشوق‌های بیمه‌ای

طی یک ماه گذشته ۶۸ نفر از فارغ التحصیلان دانشگاهی استان کرمانشاه در قالب طرح اعطای مشوق‌های بیمه‌ای در بنگاه‌های کارآفرینی مشغول فعالیت شده اند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، احمدی معاون کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان با اشاره به اینکه یک ماه از شروع طرح مشوق‌های بیمه‌ای کارفرمایان می‌گذرد، گفت : پیش بینی می‌شود تا پایان سال ۸۰۰ نفر از فارغ التحصیلان دانشگاهی بیکار استان کرمانشاه در این طرح جذب کار شوند.

او گفت : کارفرمایانی که دانش آموختگان دانشگاهی دارای گواهی دوره کارورزی را جذب کنند در چارچوب آیین نامه اجرایی ماده ۷۱ قانون برنامه ششم توسعه به مدت ۲سال از مزایای معافیت حق بیمه سهم کارفرما برخوردار می‌شوند.

او افزود: مشوق بیمه‌ای وجهی معادل حق بیمه سهم کارفرما به علاوه سه درصد سهم بیمه بیکاری (درمجموع به میزان ۲۳ درصد حداقل دستمزد تعیین شده از سوی شورای کار) است که ماهانه از سوی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی به حساب کارفرما واریز می‌شود.

معاون کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه افزود: کارفرمایان به شرط دارا بودن مجوز فعالیت از مراجع رسمی کشور و داشتن کد کارگاهی تامین اجتماعی می‌توانند با مراجعه به سامانه مشوق بیمه‌ای به نشانی اینترنتی http://moshavegh.mcls.gov.ir در این طرح ثبت نام کنند .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.