عیسی منصوری گفت:در مرحله جدید پرداخت تسهیلات کرونا ، بیش از ۸ هزار میلیارد تومان برای ۴ حوزه اختصاص یافته است .

به گزارش خبرنگارگروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، عیسی منصوری معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی امروز ( ۲دی) در نشست کارگروه اشتغال کرمانشاه گفت: در مرحله جدید پرداخت تسهیلات کرونایی، بیش از ۸ هزار میلیارد تومان برای ۴ حوزه حمل و نقل، گردشگری و صنایع دستی، ورزش و فرهنگ و هنر اختصاص یافته است.

او افزود: در این مرحله برای چهار حوزه پرداخت تسهیلات در نظر گرفته شده که سهم بخش حمل و نقل ۳۵۰۰ میلیارد تومان، بخش گردشگری و صنایع دستی دو هزار میلیارد تومان، بخش ورزش ۸۰۰ میلیارد تومان و بخش فرهنگ و هنر ۱۸۰۰ میلیارد تومان تسهیلات است.

منصوری با تاکید براینکه ثبت نام متقاضیان این تسهیلات باید از بستر سامانه کارا صورت گیرد تصریح کرد: کار پرداخت تسهیلات متوقف نشده و بانک‌ها مکلف هستند که به همه متقاضیانی که شرایط لازم را دارند، تسهیلات را پرداخت کنند.

او همچنین با اشاره به ابلاغ واریز مرحله پنجم تسهیلات اشتغال پایدار روستایی گفت: هرچند پرداخت هشت هزار میلیارد تومان تسهیلات اشتغال پایدار روستایی از محل صندوق توسعه ملی به بانک مرکزی ابلاغ شده، اما متاسفانه به دلیل شرایط موجود تنها دو بانک منابع خود را از این محل گرفته اند.

منصوری افزود: با این وجود رئیس جمهور پیگری‌هایی را داشته و به بانک مرکزی دستور داده که پرداخت تسهیلات اشتغال پایدار روستایی متوقف نشود و بانک‌ها کماکان پرداخت این تسهیلات را داشته باشند.

معاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: البته در این مرحله تسهیلات اشتغال پایدار روستایی تغییری در سهم بانک‌ها داشته ایم که آن هم به دلیل عمل کردی بوده که تاکنون بانک‌ها داشته اند.

انتهای پیام/س 

 

 

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.