سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۶ هزار تُن روغن خوراکی در راه بازار

۶ هزار تُن روغن خوراکی به زودی وارد بازار مازندران می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،یعقوبی معاون تجارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت مازندران، با اشاره به توزیع ۶هزار و ۴۰۰ تُن روغن خوراکی از ۲۰ آبان تاکنون در بازار استان، گفت: ۶ هزار تُن دیگر از این روغن‌ها برای توزیع به زودی وارد استان می‌شود.

او با اشاره به مصرف روزانه ۱۵۰ تُن روغن در مازندران، افزود: یک هزار و ۲۰۰روغن خوراکی تا هفته آینده در مازندران توزیع می‌شود تا کمبود این کالا در فروشگاه‌ها و مراکز عرضه جبران شود.

یعغوبی با بیان اینکه هم اکنون دغدغه‌ای برای تامین روغن مورد نیاز استان وجود ندارد، گفت: برخی فضاسازی‌ها در هفته‌های اخیر سبب نگرانی مردم در تامین روغن شده بود که با توزیع گسترده‌تر و نظارتها، نگرانی‌های عمومی نیز برطرف شد.

معاون تجارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت مازندران با اشاره به بروز برخی مشکلات تحریمی و اقتصادی ماه‌های گذشته در تامین روغن مورد نیاز استان‌ها، افزود: اگر همین مصرف عادی روزانه مازندران ادامه یابد مشکلی در تامین روغن نداریم، اما برخی فضاسازی‌ها سبب نگرانی‌هایی در تامین روغن و در نتیجه افزایش خرید مردم شد که کمبود‌هایی در بازار به وجود آورده بود.

انتهای پیام/س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.