سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کلنگ زنی مدرسه نذری درمنطقه محروم جیرفت

باهمت خادمیاران رضوی کانون تخصصی وقف و نذر رضوی جیرفت مراحل ساخت یک مدرسه پنج کلاسه در روستای کل آباد آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، انیسه اسکندری مسئول کانون تخصصی خیرین و وقف و نذر خادمیاران رضوی شهرستان جیرفت گفت: مدرسه سازی از با ارزش‌ترین اموری است است که یک فرد میتواند انجام داده و برای همیشه ماندگار بماند، ولی متاسفانه در کشور ما کمبود امکانات آموزشی در برخی مناطق محروم وجود دارد و مدرسه سازی در این مناطق کاری خداپسندانه و واجب به شمار می‌آید.

او افزود: خادمیاران رضوی با همیاری یکی از خیرین نیک اندیش ساخت یک باب مدرسه پنج کلاسه در روستای کل آباد حوزه میانچیل از توابع شهرستان آغاز کردند.

انسیه اسکندری تصریح کرد: این ساختمان در زمینی با متراژ۱۶۰مترمربع اهدایی خیر و نیکوکار منطقه وبا هزینه‌ای بالغ بر ۶۰۰میلیون تومان ساخته خواهد شد.

او اظهار کرد: این خیر نیک اندیش تاکنون ۶۰هزار دفتر به کانون وقف ونذر اهداء کرده است که بین دانش آموزان شهرستان‌های جیرفت عنبرآباد و رودبارجنوب توزیع شده و همچنین در ساخت دو باب مدرسه در شهرستان‌های فاریاب و رودبارجنوب نیز مشارکت داشته است.

این مراسم با حضور ریاست آموزش وپرورش شهرستان، دهیار روستا و خیر نیک اندیش و خادمیاران رضوی برگزارشد و توزیع ۱۰هزاربسته لوازم التحریر، ۲۰۰بسته ارزاق، توزیع کفش دربین دانش آموزان نیازمند، خرید گوشی جهت استفاده یک دانش آموز محروم، کمک هزینه ساخت سرویس بهداشتی، پرداخت کمک هزینه جهیزیه، جمعا به ارزش ۱۳۵میلیون تومان ازجمله فعالیت‌های کانون خیرین و وقف و نذر در جهت رفع محرومیت زدایی است.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.