سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یک روز دیگر بدون فوتی کرونا در بوشهر/ هر ۱۰ شهرستان در وضعیت زرد قرار دارند

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر گفت: امروز استان بوشهر یک روز دیگر را بدون فوت کرونا ثبت کرد تا تعدادجانباختگان این بیماری ۸۳۷ نفر باقی بماند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، دکتر سعید کشمیری دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر عنوان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۲۴ بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بستری‌شده‌اند و اکنون ۸۰ بیمار در این بخش‌ها در حال درمان هستند.

او ادامه داد: همچنین در ۲۴ ساعت گذشته ۱۰ بیمار بستری شده در بخش‌های کرونایی با حال خوب از بیمارستان ترخیص شدند که از این تعداد چهار نفر به کرونا مبتلا بودند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با اشاره به اینکه امروز این استان یک روز دیگر را بدون فوت کرونا ثبت کرد، افزود: مجموع جانباختگان کرونا در استان بدون تغییر ۸۳۷ نفر باقی ماند که از این تعداد ۸۳۰ نفر به ظور قطع بر اثر کرونا جانشان را از دست داده‌اند و هفت نفر مشکوک بودند.

کشمیری بابیان اینکه هم‌اکنون ۲۱ بیمار در بخش‌ مراقبت‌های ویژه بستری هستند، افزود: از این تعداد هفت نفر با کمک دستگاه تنفس می‌کنند.

او عنوان کرد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در استان بوشهر تاکنون ۱۷ هزار و ۳۸۱ مبتلا به این ویروس در استان شناسایی شده‌اند.


بیشتر بخوانید

محدودیت تردد شبانه همچنان در بوشهر برقرار است


دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر بابیان اینکه این استان، وضعیت قرمز و نارنجی کرونایی را پشت سر گذاشته است،گفت: همه شهرستان‌های ۱۰ گانه استان بوشهر از شرایط قرمز و نارنجی عبور کرده و به زرد رسیده‌اند و اکنون تمام نقاط این استان در وضعیت زرد قرار دارد.

همچنن در حالی که مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری بوشهر امروز گفته بود که ممنوعیت تردد شبانه فقط در شهر بوشهر ادامه دارد، رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر عنوان کرده است: بر اساس تصمیم ستاد ملی کرونا، طرح منع تردد درون‌شهری در شهر‌های زرد پیاده می‌شود، بنابراین ممنوعیت تردد از ساعت ۲۱ تا ۴ در همه شهرستان‌های استان اجرا می‌شود.

انتهای پیام/ م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.