سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازیکنان نساجی با روح بزرگ خود در هوای بارانی جنگیدند

سرمربی نساجی قائمشهر در نشست خبری بعد از بازی با پرسپولیس تهران،گفت: بازیکنان نساجی با روح بزرگ خود در هوای بارانی جنگیدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،وحید فاضلی سرمربی نساجی قائمشهر در نشست خبری بعد از بازی با پرسپولیس تهران گفت: بازی امروز نشان داد بازیکنان تیم ما چه روح بزرگی دارند. آن‌ها شرافت دارند و در این هوای بارانی و این زمین جنگیدند، به آن‌ها درود می‌فرستم.
 
پرسپولیس به‌عنوان نایب‌قهرمان آسیا حرفی برای گفتن مقابل ما نداشت. این ترکیب پرسپولیس به مراتب از فینال آسیا قوی‌تر بود و وحید امیری و احسان پهلوان برای تیم حریف بازی کردند.

او افزود: بار‌ها گفتم بازیکنانم شخصیت دارند و خوب جنگیدند. ما روی یک صحنه گل خوردیم، ولی ظاهراً برخی کارشناسان گفته‌اند نوراللهی دید دروازه‌بان ما را گرفته بود، شاید آن گل آفساید بود. از مالک و مدیرعامل باشگاه ممنونم که واقعاً از ما در این چند روز حمایت کردند.

سرمربی نساجی مازندران ادامه داد: اشکان (هوادار خردسال نساجی) به‌عنوان نماد هواداری باشگاه نساجی در برنامه فوتبال برتر صحبت کرد و می‌خواهم از او هم تشکر کنم و الان هم به همین دلیل او را به کنفرانس خبری آوردم. به گل‌محمدی هم تبریک می‌گویم و امیدوارم آرامش آقای گل‌محمدی الگویی برای مربیان جوان و حتی خود من باشد. می‌بینید یکسری نیمکت‌ها شلوغ می‌کنند، ولی گل‌محمدی الگویی برای فوتبال ماست.

فاضلی درخصوص شرایط زمین گفت: ما روی سه تاکتیک کار کردیم و حتی به گل هم رسیدیم. توپ زامهران در تک به تک باید گل می‌شد و این نشان می‌دهد ما تیم مغلوب نبودیم. در برخی صحنه‌ها آن‌ها غالب بودند و در برخی صحنه‌ها ما سوار بر بازی بودیم. از بازیکنان تیمم تشکر می‌کنم که برنامه‌های ما را خوب اجرا کردند.

او در پاسخ به این سوال که چرا مهراداد طهماسبی امروز درون درواه نساجی قرار گرفت، گفت: اگر یادتان باشد سه هفته پیش از او تعریف کردم و گفتم این بازیکن خوب کار می‌کند. نیاز بود نیما گلر اول ما استراحت کند، ولی تجربه طهماسبی امروز به ما خیلی کمک کرد. توپی که نوراللهی امروز زد و طهماسبی گرفت آفساید بود، ولی باز هم از دروازه‌بان تیمم که زحمت کشید تا خط حمله تیمم، تشکر می‌کنم. همچنین درباره صحنه گل پرسپولیس نیز کارشناسان باید نظر بدهند.

سرمربی نساجی مازندران در پاسخ به سئوالی که در صحنه تک به تک زامهران شاید توپ به دست حسینی برخورد کرده، افزود: آن صحنه مشکوک است و باید بررسی شود. در هفته‌های قبل همین صحنه‌ها را پنالتی گرفته‌اند. من توصیه‌ام به آقای بنیادی‌فر این است که کمی آرام‌تر باشد. او در اخراج همکارم عجله کرد. از داور تشکر می‌کنم و در کل او داوری خوبی داشت.

فاضلی در پاسخ به این سوال که چرا داوران برای این تیم کمتر پنالتی می‌گیرند، گفت: جریان کنفرانس خبری بیشتر به سمت داوری رفته و نمی‌خواهم در این مورد حرف بزنم و فضا را به این سمت ببرم، فقط امیدوارم داوران کمی رئوف باشند.

انتهای پیام/س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.