سرمربی نساجی قائمشهر گفت: مطمئن باشید کشتی نساجی به ساحل آرامش می‌رسد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، وحید فاضلی سرمربی نساجی قائمشهر در نشست خبری پیش از دیدار با پرسپولیس با بیان اینکه تیم پرسپولیس نایب‌قهرمان آسیا است و نیازی به تعریف ندارد، گفت: تیم نساجی آماده بازی است و طبق قولی که داده بودم تلاش می‌کنیم تا تیم سخت‌کوش زمین باشیم وبازی آبرومند و در شأن تیم بزرگ نساجی انجام بدهیم.

او ادامه داد: نساجی در ۶ دیدار قبلی فقط دو نیمه بد داشت و این امر نشان می‌دهد فرآیند خوبی داشتیم.

سرمربی نساجی مازندران درباره فشردگی بازی‌های نساجی گفت: تیم‌های لیگ برتر به لحاظ فیزیولوژیک، روانی و شرایط آماده‌سازی در سطح بالایی نیستند و فشردگی بازی‌ها نه تنها کمک به فوتبال ایران نمی‌کند بلکه به تمام تیم‌ها ضرر می‌زند و آمار آسیب‌دیدگی‌ها را بالا می‌رود.

فاضلی درباره حمایت هواداران و انتظارش از آن‌ها گفت: متاسفانه آستانه صبر نه فقط در فوتبال بلکه تا حدی در جامعه پایین آمده است سال‌هاست تیم ملی امید ایران به المپیک صعود نمی‌کند و در جام ملت‌های آسیا قهرمان نمی‌شویم، دلیل این امر نگاه‌مان به برنامه‌ریزی‌های کوتاه‌مدت است.

سرمربی نساجی مازندران از هواداران نساجی قدردانی کرد و گفت: هواداران باید هوشیار باشند، چونکه افرادی می‌خواهند این کشتی را سوراخ کنند و آن‌ها نباید اجازه دهند چنین اتفاقی بیفتد.

او با بیان اینکه کشتی نساجی بزودی به ساحل آرامش می رسد ، از هواداران خواست این شرایط را درک کرده و به‌خاطر نساجی کمک‌حال تیم باشند، زیرا این تیم بیشترین تغییرات را داشت و برای رسیدن به هماهنگی و پیاده‌سازی تاکتیک‌های تیمی به‌ویژه تدابیر دفاعی نیاز به زمان دارد.

انتهای پیام/ک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.