سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار کرمانشاه درگذشت مدیر بنیاد غدیر در استان را تسلیت گفت

استاندار کرمانشاه در پیامی درگذشت «بهروز همتی» چهره برجسته مذهبی، سیاسی و انقلابی استان و مدیر بنیاد بین‌المللی غدیر در کرمانشاه را تسلیت گفت.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،در متن پیام تسلیت هوشنگ بازوند آمده است: «خبر درگذشت «حاج بهروز همتی» مجاهد مبارز انقلابی و ولایتمدار سبب تأسف و تألم خاطر فراوان شد.

این شخصیت و چهره برجسته که از مبارزان اثرگذار دوران انقلاب اسلامی بود، بخش اعظم عمر با برکت خود را در خدمت اسلام و انقلاب گذراند و با پایبندی به آرمان‌های والای امام (ره) و رهبر معظم انقلاب خدمتگزاری صدیق و دلسوز برای مردم بود.

خدمات صادقانه، خالصانه و ارزنده ایشان به عنوان مدیری خدوم، تلاشگر، متدین، متعهد، اخلاق مدار و دلسوز در جایگاه‌های مختلف از جمله شهرداری کرمانشاه، استانداری خراسان شمالی و مدیرکل آموزش و پرورش که با اخلاص و خلق نیک انجام شد، همیشه ماندگار خواهد ماند.

اینجانب ضمن عرض تسلیت این ضایعه دردناک به مردم شریف، مومن و انقلابی استان کرمانشاه برای آن مجاهد صبور و انقلابی از درگاه خداوند منان و رحمان رضوان الهی، غفران، آمرزش، رحمت واسعه و همنشینی با اولیا و انبیا و برای بیت معزا، بازماندگان و مردم ولایتمدار استان صبر و شکیبایی خواستارم.»

حسین خوش اقبال معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه هم در پیامی درگذشت جانباز ایثارگر بهروز همتی را تسلیت گفت.

انتهای پیام/ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.