سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف بیش از ۶۸۰ کیلوگرم مواد افیونی در خراسان رضوی

فرمانده مرزبانی خراسان رضوی گفت: بیش از ۶۸۰ کیلوگرم مواد مخدر، با تلاش مرزبانان خراسان رضوی کشف شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سردار مجید شجاع فرمانده مرزبانی خراسان رضوی گفت: در پی اشرافیت اطلاعاتی و عملیاتی، مرزبانان این فرماندهی موفق به کشف ۶۸۳ کیلو و ۷۰۰ گرم مواد مخدر شدند.

او با اشاره به برخورد قاطعانه مرزبانان خراسان رضوی با هرگونه قاچاق مواد مخدر افزود: مرزبانان این فرماندهی موفق شدند در مجموع از قاچاقچیان ۶۲۵ کیلوگرم پیش ساز موادمخدر را از یکدستگاه تریلی کشف، راننده خودرو دستگیر و تحویل مراجع قضایی گردید.

فرمانده مرزبانی خراسان رضوی با اشاره به اینکه به قاچاقچیان مواد مخدر اجازه عرض اندام در مرز‌های استان را نخواهیم داد، ادامه داد: مرزبانان در عملیاتی دیگر ۳۳ کیلوگرم تریاک، ۲۱ کیلو و ۷۰۰ گرم کریستال، ۳ کیلوگرم شیشه و یک کیلوگرم حشیش را در نقطه صفر مرز و در مقابله با قاچاقچیان کشف کردند.

سردار شجاع بیان کرد: مرزبانان در هر کجا از مرز‌های میهن اسلامی با قدرت و صلابت در مقابل قاچاقچیان موادمخدر می‌ایستند و تا پای جان برای جلوگیری از ورود این بلای خانمان سوز و ابتلای جوانان جامعه به بیماری اسفناک اعتیاد تلاش می‌کنند و موفقیت در این راه را علاوه بر مسئولیت و وظیفه سازمانی، جهاد در راه خدا می‌دانند.

انتهای پیام//ف. ح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.