فرمانده مرزبانی خراسان رضوی از کشف بیش از ۸۰ کیلوگرم مواد مخدر به همت مرزبانان این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سردار مجید شجاع فرمانده مرزبانی خراسان رضوی گفت: به منظور برخورد قاطع با ورود مواد مخدر به کشور، مرزبانان این استان با اشرافیت اطلاعاتی و اقدامات عملیاتی موفق شدند طی سه عملیات جداگانه این حجم از مواد افیونی را کشف کنند.

او افزود: هوشیاری مرزبانان خراسان رضوی جهت جلوگیری از ورود قاچاقچیان مواد مخدر به داخل کشور باعث شد این غیور مردان طی انجام اقدامات عملیاتی ۸۲ کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک را کشف کنند.

فرمانده مرزبانی خراسان رضوی ادامه داد: مرزبانان این فرماندهی در مقابله با قاچاقچیان مواد مخدر لحظه‌ای از پا نمی‌ایستند و تمام تلاششان در جهت انسداد صد در صدی مرز‌ها در برابر قاچاقچیان مواد مخدر را بکار گرفته تا مبادا جامعه، علی الخصوص جوانان نسبت به مواد مخدر گرایش پیدا کنند.

جلوگیری از خروج بیش از ۸ هزار لیتر سوخت قاچاق

به منظور حفظ و حراست از مرز‌های حوزه استحفاظی هنگ مرزی تایباد و جلوگیری از خروج غیر قانونی سوخت، مرزبانان این فرماندهی موفق به کشف ۸ هزار و ۵۸۰ لیتر سوخت قاچاق شدند.

مرزبانان در حین کنترل خودرو‌های عبوری این حجم از سوخت قاچاق را طی شش روز توسط مرزبانان هنگ تایباد کشف و کارشناسان ارزش ریالی آن را ۶۸۶ میلیون و ۴۰۰ هزار ریال برآورد کرده اند.
 
انتهای پیام//ز.ق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.