سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یزدی‌ها در مصرف گاز صرفه جویی کنند

مدیرعامل شرکت گاز استان یزد با اشاره به کاهش دما از هم استانی‌ها خواست در مصرف گاز صرفه جویی کنند.

علی اکبر میدانشاهی مدیرعامل شرکت گاز استان یزد  در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، با اشاره به فرارسیدن فصل سرد سال از هم استانی‌ها خواست در مصرف گاز طبیعی در بخش‌های خانگی، تجاری و صنعتی صرفه جویی کنند.

او ضمن قدردانی از همکاری مردم فهیم استان در مدیریت مصرف گاز طبیعی، گفت: همشهریان با نصب پنجره‌های دو جداره، استفاده از پرده‌های ضخیم، استفاده از پوشاک مناسب،  تنظیم دمای اتاق بین ۱۸ تا ۲۱ درجه سانتی گراد با نصب دماسنج، میزان مصرف گاز و مبلغ گاز بها را کاهش دهند.

میدانشاهی با اشاره به نحوه صرفه جویی در مکان هایی که سیستم گرمایش مرکزی دارند، اظهار داشت: نصب سیستم کنترل هوشمند موتورخانه، نصب شیر‌های ترموستاتیک بر روی رادیاتور‌ها، عایق کاری مخازن و لوله‌های سیستم آب گرم، تنظیم و سرویس سیستم‌های گرمایشی به خصوص مشعل موتورخانه‌ها به صورت دوره‌ای و نیز نصب رسوب گیر سبب کاهش مصرف گاز طبیعی می شود.

مدیرعامل شرکت گاز استان یزد از مسئولان ادارات استان خواست ضمن نظارت بر رعایت دمای رفاه در سالن‌ها و اتاق‌های ادارات تحت سرپرستی، همگام و همراه با اقشار مختلف مردم،  به پایداری شبکه گاز زمینه بهره مندی سایر مناطق سردسیر استان و کشور را از این نعمت الهی فراهم کنند.

انتهای‌ پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.