مدیرعامل شرکت گاز استان یزد گفت: مشترکین گاز طبیعی در استان از ابتدای سال جاری تاکنون ۵ میلیارد و ۶۱۷ میلیون مترمکعب گاز طبیعی مصرف کرده اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، علی اکبر میدانشاهی، مدیرعامل شرکت گاز استان یزد گفت: رعایت الگوی مصرف از سوی کلیه مشترکین به ویژه مشترکین بخش خانگی صرفه جویی در مصرف گاز را به دنبال داشته است.

او افزود: با این وجود میزان مصرف کل گاز در سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش ۴۶۴ میلیون متر مکعبی را نشان می‌دهد که نشان دهنده توسعه شبکه‌های گازرسانی و جذب مشترکین جدید در سال جاری است.

این مسئول ادامه داد: در سال جاری بیش از ۱۲ هزار مشترک جدید جذب شده که ۳۶۳ مورد مشترکین صنعتی با حجم مصرف بالا هستند لذا با توجه به توسعه گازرسانی در استان شاهد افزایش مصرف گاز بوده ایم که نوید بخش پوشش هر چه بیشتر استان از این سوخت پاک همراه با رفاه اجتماعی و رونق تولید است.

علی اکبر میدانشاهی اظهارداشت: تاکنون در استان یزد حدود ۴۷۶ هزار مشترک گاز طبیعی جذب شده که ۲۷ واحد نیروگاهی با سهم مصرف ۴۴ درصدی بزرگترین مصرف کننده گاز طبیعی به شمار می‌روند و هفت هزار و ۹۵۰ واحد صنعتی با ۳۸ درصد، مشترک خانگی و تجاری با ۱۱ درصد، بخش کشاورزی و سه هزار و ۲۶۰ گلخانه با چهار درصد، ۴۷ جایگاه CNG با دو درصد و سایر بخش‌ها یا یک درصد در رتبه‌های بعدی مصرف قرار دارند.

مدیرعامل شرکت گاز استان یزد بیان کرد: با توجه به سردی هوا و بارندگی‌های اخیر که موجب ایجاد مشکلاتی برای برخی از نقاط کشور شده، مردم با ادامه همکاری خود در استفاده بهینه از گاز طبیعی، کمال صرفه جویی را در مصرف این نعمت خدادادی به عمل آورده تا بدین وسیله از طرفی شرکت گاز استان را در ارائه خدمات هرچه بهتر به منظور تامین گاز به اقصی نقاط استان یاری نموده و از طرف دیگر زمینه ساز استمرار جریان گاز در سایر نقاط کشور باشند.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار