سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل محیط زیست لرستان:

۵۳۶ متخلف زیست محیطی در لرستان دستگیر شد

مدیرکل محیط زیست لرستان گفت: امسال ۵۳۶ متخلف زیست محیطی، صیاد و شکارچی غیر مجاز در لرستان دستگیر شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از لرستان، مهرداد فتحی بیرانوند مدیر کل محیط زیست لرستان اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۴۶۲ فقره تخلف صید و شکار ممنوع در استان صورت گرفته که در این راستا ۵۳۶ نفر متخلف دستگیر شده اند.

او افزود: در این مدت هزار و ۶۲۹ قطعه آبزیان، ۷۳ پرنده، ۳۶ عدد پستانداران، زنده گیری ۱۰۲ پرنده توسط صیادان و شکارچیان غیر مجاز صورت گرفته و در این راستا ۸۵۳ عدد وسایل و ادوات شامل تور ماهیگیری، قفس، قلاب، نورافکن و سایر ادوات کشف و ضبط شده است.

مدیر کل محیط زیست لرستان تصریح کرد: کشف شش قبضه سلاح جنگی، ۱۱۳ سلاح مجاز و ۲۶ سلاح غیر مجاز از دیگر اقدامات یگان محیط زیست استان در این ۹ ماهه بوده است.

فتحی بیرانوند عنوان کرد: در این مدت ۹۹ مورد آلودگی زیست محیطی در استان صورت گرفته و ۲۴۶ اخطار زیست محیطی نیز داده شده است.

او با اشاره به تشکیل پرونده‌های تخلفات زیست محیطی گفت: امسال ۴۸۲ فقره پرونده مختومه و ۴۳ پرونده در جریان رسیدگی قرار دارد.

مدیر کل محیط زیست لرستان خاطر نشان کرد: نیرو‌های یگان محیط زیست به صورت مستمر بازرسی‌هایی را از مناطق مختلف انجام می‌دهند و در صورت مشاهده هر گونه صید و شکار غیر مجاز برخورد می‌کنند.

انتهای پیام/ر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.