سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اهتمام جدی آموزش عالی و نیرو‌های متخصص برای توسعه فناوری کشور

معاون پژوهش و فناوری وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: وزارت علوم برای فعال شدن و تقویت پژوهشکده انار در شهرستان فردوس آمادگی دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، رحیمی معاون پژوهش و فناوری وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در بازدید از دانشکده فنی و مهندسی و مرکز رشد فردوس گفت: برای توسعه فناوری نیازمند مشارکت جوانان تحصیل کرده هستیم که مهمترین آن‌ ها حضور در بستر مراکز نوآوری و رشد، پردیس‌ ها و پارک‌ های علم و فناوری است.

 او با اشاره به راه اندازی مرکز هوانوردی عمومی در فردوس نیز افزود: باید این مرکز به عنوان محل تفریح برای جوانان تلقی شود تا از دیگر استان‌ ها هم بتوانند در آن حضور داشته باشند.

رحیمی از آمادگی وزارت علوم برای فعال شدن و تقویت پژوهشکده انار این شهرستان نیز خبرداد و بیان کرد: در یک سوی این پژوهشکده فعالیت‌ های علمی و در سوی دیگر آن اتحادیه تولید کنندگان انار است و آن‌ ها هم باید در کنار دانشگاه در این امر سرمایه گزاری کنند.


بیشتر بخوانید


معاون پژوهش و فناوری وزیر علوم، تحقیقات و فناوری همچنین در بازدید از دانشگاه بزرگمهر قاینات هم از تعداد کم اعضای هیئت های علمی و تجهیزات اندک کارگاه‌ های این دانشگاه انتقاد کرد و گفت: منطقه قاینات یک منطقه صنعتی است و ما نیز در دانشگاه باید یک نگاه ویژه به رشته‌های فنی داشته باشیم.

انتهای پیام/ ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.