سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دهیار روستای سبعه خرمشهر :

بیش از ۱ میلیارد تومان پروژه در روستای سبعه خرمشهر اجرا شد

ناجی هاشمی از اجرای بیش از ۷ پروژه عمرانی با اعتباری بیش از یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان در ۹ ماه گذشته از امسال خبر داد.

ناجی هاشمی دهیار روستای سبعه خرمشهر در گفت وگو با خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،گفت: از ابتدای امسال پروژه‌های مختلفی در غالب پروژه‌های عمرانی و زیرساختی در روستای سبعه اجرا شد که بخش از محل اعتبارات دهیاری و بخشی دیگر توسط خیرین و شرکت‌های اقتصادی مستقر در منطقه بوده است.

او از پروژه‌های روشنایی اجرا شده در این روستا به عنوان یکی از مهمترین پروژه‌های اجرا شده یاد کرد و گفت: ابتدای امسال پروژه توسعه شبکه روشنایی روستای سبعه با نصب ۴۴ پایه ۹ متری در امتداد جاده توسط شرکت تعاونی دهیاری‌های بخش مرکزی و با اعتباری ۳۳۰ میلیون تومان از محل اعتبارات دهیاری اجرا شد.

دهیار روستای سبعه خرمشهر افزود: همچنین شبکه روشنایی این روستا با اعتبار ۱۵ میلیون تومان تعمیر شد و در ادامه پروژه توسعه روشنایی روستای سبعه قرار است روشنایی خیابان جدید الحداث امام حسن نیز با همکاری شرکت تعاونی دهیاری‌های بخش مرکزی انجام شود که پایه‌های بتنی آن خریداری شده و پروژه قرار است ظرف چند روز آینده آغاز شود.

هاشمی از اجرای پروژه زیرسازی، آسفالت و جدول کشی معابر روستای سبعه به عنوان دیگر پروژه اجرا شده در امسال اشاره کرد و افزود: این پروژه قرار است با اعتباری معادل ۶۹۰ میلیون تومان در مساحت ۶ هزار و ۲۸۰ متری اجرا شود که بخش نخست که شامل جدول گذاری و جدول کشی بوده پایان یافته و زیرسازی و آسفالت معابر نیز به زودی آغاز می‌شود که پیش بینی می‌شود این پروژه در دهه فجر امسال به بهره برداری برسد.

او از اجرای پروژه توسعه شبکه آب آشامیدنی روستا نیز یاد کرد و گفت: در خرداد امسال شبکه آب آشامیدنی در سه خیابان روستا در مسافت ۴۸۰ متر با لوله‌هایی به قطر ۲.۵ اینچ توسط دهیاری سبعه انجام شد.

دهیار روستای سبعه  خرمشهر در ادامه به پروژه‌های مشارکتی با خیرین و صنایع فعال در منطقه نیز اشاره کرد و گفت: امسال به همت یک خیر مسجدی به مساحت ۸۰۰ متر مربع احداث شد و شرکت نفت و گاز اروندان نیز مدرسه ۶ کلاسه‌ای را در زمین اهدایی همین خیر در روستا احداث کرد.

بنا به گفته هاشمی عقد قرارداد با شرکت تعاونی دهیاری‌های بخش مرکزی خرمشهر برای جمع آوری پسماند‌های روستا به صورت روزانه با ماشین مکانیزه حمل زباله، خرید ۱۵ باکس زباله گالوانیزه با اعتباری معادل ۲۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان از دیگر اقدامات انجام شده در روستا از ابتدای امسال بوده است.

دهیار روستای سبعه خرمشهر در پایان به اشتغال جوانان روستای سبعه پرداخت و اظهار کرد: با پیگیری دهیاری سبعه امسال ۲۱ نفر از جوانان بیکار و توانمند و متخصص روستای سبعه در بخش‌های مختلف شرکت کشت و صنعت میرزا کوچک خان مشغول به کار شدند.

انتهای پیام/ ه

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.