رئیس شورای اسلامی شهر آبادان گفت: اعضای شورای شهر و شهردار این شهرستان از اجرای پروژه های عمرانی فعال در مناطق شهری بازدید کردند.

مهندس ناصر کعبی رئیس شورای اسلامی شهر آبادان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،گفت: دغدغه مهم اعضای شورای شهر بالارفتن سرعت ارائه خدمات و اجرای پروژه های عمرانی برای جبران عقب ماندگی ها ست و امروز به همین دلیل به اتفاق همکارانم در شورای شهر و در حضور شهردار آبادان روند اجرای پروژه های عمرانی و وضعیت خدمات رسانی شهری در حوزه های مختلف شهری را بررسی کردیم.

او خاطرنشان کرد: معابر سی متری ذوالفقاری مطابق برنامه اعلامی و دستورکارهای صادرشده از سازمان منطقه آزاد اروند توسط شهرداری آبادان در حال آسفالت است و به امید خدا به طور متوسط هر هفته دو خیابان از معابر دوالفقاری زیر پوشش آسفالت خواهد رفت.

رئیس شورای اسلامی شهر آبادان گفت: توصیه هایی به مدیران پروژه شد تا کار با سرعت بیشتری ادامه یافته و هر چه زودتر خیابان اصلی سی متری نیز آسفالت شود.

کعبی همچنین در ادامه بازدید از امیرآباد ابراز امیدواری کرد با تعیین شرکت برنده در مناقصه پروژه بهسازی و آسفالت معابر فاز 2 امیرآباد به زودی عملیات جدول کاری و آسفالت معابر فاز دوم امیرآباد نیز آغاز شود.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.