سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

چتر امداد بر سر نیازمندان نهبندانی

رئیس کمیته امداد شهرستان نهبندان از توزیع ۱۰۰بسته غذایی بین نیازمندان این شهرستان در شب یلدا و همزمان با میلاد حضرت زینب (س) خبر داد.

خطیب زاده رئیس کمیته امداد شهرستان نهبندان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: به مناسبت ولادت حضرت زینب (س) و در آستانه طولانی‌ترین شب سال ۱۰۰ بسته غذایی با ارزشی بالغ بر ۱۹ میلیون و چهارصد هزار تومان بین نیازمندان این شهرستان توزیع شد.

او افزود: بسته‌ها شامل مواد غذایی از جمله برنج، گوشت مرغ، روغن مایع  و انواع میوه است.

خطیب زاده با اشاره به وضعیت اقتصادی مردم گفت: ۴۰۰ پرس غذای گرم با ارزشی بالغ بر ۶ میلیون تومان و همچنین ۲۰۵ کیلوگرم گوشت گوسفندی به ارزش ۱۹ میلیون تومان بین نیازمندان توزیع شده است.


بیشتر بخوانید


رئیس کمیته امداد نهبندان بیان کرد: در این مرحله کمیته امداد، خیرین و مراکز نیکوکاری همکاری لازم را در شهرستان نهبندان داشته اند.

تهیه ۲۵ تخته پتو برای نیازمندان

خطیب زاده رئیس کمیته امداد نهبندان گفت: طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی و با توجه به مشکلات و سخت شدن شرایط زندگی برای برخی افراد جامعه به علت تبعات ناشی از کرونا باید افرادی که توانایی و تمکن مالی دارند، فعالیت‌های وسیعی را به منظور کمک به نیازمندان آغاز کنند.

  او افزود: در این خصوص ۲۵ تخته پتو جمعا به ارزش ۳ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان و همچنین ۲۷۵ دست لباس به ارزش ۴۶ میلیون تومان خریداری و بین خانواده‌های بی بضاعت توزیع شده است.

خطیب زاده بیان کرد: طی این آئین که تحت عنوان یلدای مهربانی و در لبیک گویی به ندای مقام معظم رهبری مبنی بر گسترش روحیه مواسات و همدلی انجام گرفت هزار و ۳۰۰ بسته شیرینی به ارزش ۳۳ میلیون تومان تهیه و در اختیار خانواده‌های جامعه هدف قرار گرفت.

انتهای پیام/ ر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.