سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نخستین جشنواره نو غلامان حسینی

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: نخستین جشنواره نو غلامان حسینی در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، سید بهاء الدین ملک حسینی معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: این جشنواره با هدف استعدادیابی و شناسایی توانمندی و پرورش مداحان حسینی در مدارس مقطع متوسطه اول پسرانه سراسر کشور و به صورت مجازی برگزار می‌شود.

سید بهاء الدین ملک حسینی با بیان اینکه فراخوان این جشنواره اعلام شده است افزود: دانش آموزان مستعد وعلاقمند تا دهه فجر امسال فرصت دارند به مدت ۵ دقیقه مداحی خود را ضبط و به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند. 

او با اشاره به اینکه این جشنواره با همکاری کانون‌های فرهنگی و تربیتی برگزار می‌شود اضافه کرد: دانش آموزان مداح برتر انتخاب و به دبیرخانه کشوری معرفی می‌شوند.

ملک حسینی با بیان اینکه دو طرح یاریگران زندگی و طرح نماز به عنوان طرح‌های مهم در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی دانش آموزان برتر اجرا می‌شود افزود: در ارزیابی از فعالیت‌های حوزه پرورشی در یک سال گذشته آموزش و پرورش شهرستان های گچساران، بویراحمد و دهدشت رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.