سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لزوم استفاده از ظرفیت تولید محصولات بومی و کنجد در دشت آزادگان

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: باید از ظرفیت تولید محصولات بومی و کنجد در شهرستان دشت آزادگان استفاده شود.

حسین برزگر معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: امروز ارزیابی شبکه بهداشت و درمان و داروخانه‌های دشت آزادگان به همراه حاتم زاده مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان و مدیران غذا و دارو، تجهیزات و ملزومات مصرفی پزشکی و اداره طب سنتی و فرآورده‌های طبیعی انجام شد.

او با اشاره به بازدید از مراکز ترک اعتیاد فعال در شهرستان دشت آزادگان افزود: استفاده از ظرفیت تولیدی محصولات بومی و کنجد شهرستان باید مدنظر قرار گیرد، ضمن اینکه باید از ظرفیت‌های موجود صادرات محصولات دارویی به کشور عراق نیز استفاده شود.

بزرگر با بیان اینکه کمبود دارویی در شهرستان وجود ندارد و باید مشکلات دارویی نیز رفع شوند، اظهار داشت: باید صدور مجوز برای کارخانه‌های تولید لبنیات در دشت آزادگان تسهیل شود، چزاکه راه اندازی این کارخانه‌ها نقش مهمی در اشتغالزایی بومی و رفع بیکاری اهالی منطقه به ویژه جوانان ایفا می‌کنند.

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اشاره به ظرفیت‌های موجود در تولید فرآورده‌های سلامت در دشت آزادگان و تاکید بر لزوم حمایت دستگاه‌های متولی از تولید در این شهرستان بیان کرد: محصولات کشاورزی منطقه که از ارزش بالایی برای تولید برخوردار هستند و بهترین کیفیت را دارند که نباید خام فروشی شوند که علاوه بر تولید می‌تواند به کشت هدفمند در کشاورزی و رونق تولید کمک کنند.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.