سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جابجایی یک میلیون مسافر از طریق پایانه‌های مسافربری مشهد در آذرماه

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری مشهد گفت: در آذر ماه امسال یک میلیون مسافر از طریق پایانه‌های مسافربری به مشهد وارد و یا از مشهد خارج شده اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، جلال قربانی مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری مشهد گفت: در آذر ماه امسال یک میلیون و ۱۳۰ هزار و ۴۸ مسافر از طریق پایانه‌های مسافربری به مشهد وارد و یا از مشهد خارج شده اند.

او افزود: این درحالی است که آذر ماه سال گذشته یک میلیون و ۴۹۲ هزار و ۱۶۸ مسافر از طریق پایانه‌های مسافربری شهرداری جابجا شدند.
 

بیشتر بخوانید


مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری مشهد با بیان اینکه مقایسه این دو آمار نشان دهنده کاهش حدود ۹ درصدی مسافر در آذر ماه امسال نسبت به مشابه سال گذشته است، ادامه داد: براساس آمار بیشترین حجم مسافر مربوط به سفر‌های داخل استان بوده است.

قربانی بیان کرد: برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا شیوه نامه های بهداشتی و ضد عفونی اماکن و اتوبوس‌ها به شدت اجرا می شود و مسافران قبل از ورود به شهر تب سنجی و کنترل می‌شوند.

او تصریح کرد: همچنین از سوار شدن مسافر بدون همراه داشتن کارت ملی و ثبت در سامانه ویژه کنترل سابقه ابتلا به بیماری کرونا در کلیه پایانه‌های مسافربری شهرداری مشهد جلوگیری می‌شود.
 
انتهای پیام//ف.ش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.