رییس فدراسیون ورزش‌های‌ همگانی جمهوری اسلامی ایران، خواستار حمایت همه‌جانبه استاندار خراسان رضوی از تشکیل شورای ورزش‌ همگانی در این استان شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، رییس فدراسیون ورزش‌های همگانی طی سفر به مشهد و دیدار با استاندار خراسان رضوی خواستار حمایت همه‌جانبه از ورزش همگانی به‌ویژه تشکیل شورای ورزش همگانی استان شد.
 
افشین ملایی رییس فدراسیون ورزش‌های همگانی خراسان رضوی را یکی از استان‌های پیشرو در ورزش همگانی دانست و گفت: کم‌تحرکی شهروندان خراسانی به عنوان یک مساله مهم و ضروری باید به مساله مورد توجه مدیران ارشد استان تبدیل شود و این موضوع میسر نمی‌شود مگر اینکه با حمایت استاندار، زمینه برای مشارکت و هم‌افزایی دستگاه‌های اجرایی استان در این زمینه فراهم شود.
 
در این دیدار محمدصادق معتمدیان استاندار خراسان رضوی نیز بر عمومی کردن ورزش و مناسب‌سازی محیط‌های ورزشی برای استفاده همه شهروندان تاکید کرد.

رییس فدراسیون ورزش‌های همگانی در نشستی با امیر آذریان رییس هیات ورزش‌های همگانی استان نیز گفت: مربیان، ورزشکاران و سرپرست‌های باشگاه‌های زیرپوشش هیات همگانی که در جریان شیوع ویروس کرونا متضرر شدند، تحت پوشش بیمه قرار می‌گیرند.
 
انتهای پیام//ز.ق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.