سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیش از هزار و ۶۰۰ کیلوگرم فرآورده گوشتی فاسد در مهاباد معدوم شد

رئیس شبکه دامپزشکی مهاباد گفت: در طول ۹ ماهه سپری شده، بیش از هزار و ۶۰۰ کیلوگرم فرآورده خام دامی معدوم و از چرخه مصرف خارج شد.

عباس آغاز رئیس شبکه دامپزشکی مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، اظهار کرد: به منظور کنترل و نظارت بهداشتی بر تولید، توزیع، نگهداری و عرضه فرآورده‌های خام دامی از ابتدای سال تاکنون به صورت مستمر ۲ هزار و ۱۲۶ نوبت بازرسی از این مراکز توسط بازرسان بهداشتی در این شهرستان‌ها صورت گرفته است.

آغاز افزود: در این بازرسی‌ها هزار و ۶۸۱ کیلوگرم انواع فرآورده های خام دامی از جمله گوشت مرغ، گوشت قرمز، آلایش‌های مرغی و آلایش‌های دامی ضبط و معدوم شد.

او از عرضه‌کنندگان و تولیدکنندگان فرآورده‌های خام دامی شهرستان خواست با توجه به شیوع بیماری کرونا، ضمن رعایت اصول بهداشتی و قوانین موجود، با گروه‌های نظارت دامپزشکی همکاری لازم را داشته باشند.

رئیس شبکه دامپزشکی مهاباد همچنین از شهروندان نیز خواست درصورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی مراتب را از طریق تماس با شماره‌های ۴۲۴۴۲۲۲۸ و ۴۲۴۴۲۲۲۹ این شبکه اطلاع دهند و از خرید گوشت از قصابان دوره گرد و گوشت‌های بدون مهر دامپزشکی خودداری کنند.

انتهای پیام / س خ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.